Redactie - 24 oktober 2018

Oracle CX Unity biedt overzicht van klantinteracties

Oracle heeft Oracle CX Unity aangekondigd, een aanpak voor het beheren van klantgegevens waarmee organisaties een ervaring kunnen leveren die actueel, relevant en consistent is over bekende en onbekende interacties. Bestaande benaderingen zijn volgens Oracle gebaseerd op het idee van een lineaire 'customer journey' en concentreren zich eenvoudig op de integratie van verkoop-, marketing- en klantenservicetoepassingen. Oracle CX Unity biedt merken krachtige en bruikbare inzichten in de context, in beweging en in realtime in de hele klantervaring.

"Te lang heeft de technologische industrie gefocust op het idee van een statische en voorspelbare customer journey. Dat moet veranderen als we de klantervaring echt gaan begrijpen ", aldus Rob Tarkoff, EVP en GM, Oracle CX Cloud. "Die verandering begint met het herkennen dat klantinteracties onvoorspelbaar zijn en dat er niet zoiets is als een vast 360-gradenbeeld van de klant. De consumenten van vandaag zijn wispelturig en nomadisch, en als resultaat zijn gegevens en inzichten voortdurend in beweging. Daarom nemen we een unieke, data-eerst benadering die merken kan helpen hun blinde vlekken te elimineren en elke interactie met de klant van belang te maken. "

Tegenwoordig zijn keuze en directheid vereisten voor elk bedrijf, of het nu gaat om B2C of B2B. Consumenten verwachten dat alles naadloos verloopt op hun eigen voorwaarden, wanneer en hoe ze maar willen. En de verwachtingen nemen niet alleen toe, maar zijn ook constant in beweging - wat wordt verwacht varieert van persoon tot persoon en van moment tot moment. Om merken te helpen deze verwachtingen te begrijpen en de flexibiliteit, keuze en directheid te bieden die nu zowel voor klanten als voor consumenten interessant zijn, verbindt Oracle CX Unity alle klantgegevens in context, in beweging en in realtime om ervoor te zorgen dat elk en elke interactie met de klant is data driven, aldus Oracle.

Oracle CX Unity brengt online-, offline- en externe klantgegevensbronnen bij elkaar om een ??enkele en dynamische weergave van de klant te creëren. Deze unieke datafabric biedt een snelle en eenvoudige manier om klantgegevens uit de hele organisatie bij elkaar te brengen en past ingebouwde machine learning toe om de optimale ervaring voor te schrijven binnen bestaande bedrijfsprocessen. Door gegevens, intelligentie en ervaringen te koppelen aan bekende en onbekende interacties, helpt Oracle CX Unity organisaties hun omzet te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en de waarde voor de klant te laten groeien zo meldt Oracle.

Oracle CX Unity is vooraf geïntegreerd met Oracle Customer Experience (CX) Cloud, zodat intelligentie kan worden toegepast op elk klantcontactpunt. Oracle CX Cloud is een geïntegreerde reeks applicaties die organisaties in staat stelt om een ??slimmere benadering te volgen van customer experience management en initiatieven voor bedrijfstransformatie. Door een vertrouwd bedrijfsplatform aan te bieden dat gegevens, ervaringen en resultaten met elkaar verbindt, helpt Oracle CX Cloud klanten om de IT-complexiteit te verminderen, innovatieve klantervaringen te bieden en voorspelbare en tastbare bedrijfsresultaten te bereiken, aldus Oracle.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!