Cisco Express Specialization SMB track beschikbaar

30-10-2018 | door: Witold Kepinski

Cisco Express Specialization SMB track beschikbaar

Cisco heeft een nieuwe SMB-track voor resellers in het MKB gelanceerd binnen zijn Express-specialisatie programma dat business partners relevanter zal maken voor klanten en meer in staat zal zijn om langdurige klantenrelaties op te zetten die wederkende inkomsten bieden. Dit meldt Sandra Flinders, Cisco Senior Director van Global Partner Program, in een blogpost.

Flinders meldt:

"In de digitale wereld is groei meer dan alleen het verbeteren van de omzet. Voor onze partners die kleine tot middelgrote (MKB) klanten van dienst zijn, kan groei alles betekenen van het bereiken van nieuwe markten tot het vergroten van hun relevantie. Om te slagen, hebben deze partners een goed geïnformeerde en vertrouwde leverancier nodig die hen kan helpen hun inkomsten te vergroten zonder hun operationele kosten te laten stijgen.

Dit is waarom ik verheugd ben om onze nieuwe Express Specialization-SMB baan aan te kondigen!

Als een SMB Specialized-partner weten uw klanten dat u hun zorgen begrijpt en een oplossing kunt bieden die het best bij hun bedrijf past. Dit is een geweldige manier voor u om langdurige relaties met uw klanten op te bouwen die u kunnen leiden naar nieuwe terugkerende inkomsten.

Ons onderzoek toont aan dat de totale SMB-adresseerbare markt - wereldwijd - nu meer dan 7 miljard dollar bedraagt... en blijft groeien! De nieuwe SMB-track geeft u een diepere kennis van onze belangrijkste oplossingen die het meest van belang zijn voor MKB-klanten, zoals samenwerking, beveiliging, netwerken (on-premise en cloud) en datacenters.

Met de expertise die u opdoet, kunt u klanten helpen hun bedrijfsresultaten te bereiken, waardoor u kortingen, kortingen en beloningen ontvangt.

Terwijl MKB-klanten werken aan de continue evolutie van hun bedrijf, zijn ze op zoek naar leveranciers die deze voortdurende ondersteuning kunnen bieden. Met het nieuwe Express Specialization-SMB-traject onderscheidt u uw bedrijf door uw segmentspecifieke expertise op de markt te promoten en langdurige klant-tot-partnerrelaties op te bouwen, specifiek gericht op de cross-architectuurexpertise die klanten nodig hebben."

Terug naar nieuws overzicht
Cloud