Witold Kepinski - 09 november 2018

Cisco optimaliseert zijn CX team onderdeel

Cisco optimaliseert zijn CX team onderdeel image

Cisco neemt afscheid van honderden werknemers maar neemt ook weer nieuwe aan als onderdeel om de investeringen optimaal af te stemmen op strategische groeigebieden. De meeste mensen die moeten vertrekken werken bij het klantervaringsteam (CX) zo meldt The Register.

In het Register-rapport staat dat nog eens 10 procent van de baanverlies plaatsvindt in de Cloud Platforms en Solutions groep. Silicon Valley Journal meldt ook over de besparingen bij het hoofdkantoor van Cisco in San Jose, Californië. In een andere Silicon Valley Business Journal artikel staat dat Cisco een verenigd CX model ontwikkeld als onderdeel van een strategie genaamd CX Theater Blueprint.

"In de afgelopen paar jaar hebben we Cisco getransformeerd om nog meer waarde te bieden aan onze klanten", luidt een bedrijfsverklaring. "We blijven beslissingen nemen om ervoor te zorgen dat onze investeringen en middelen worden afgestemd op strategische groeigebieden van het bedrijf. "

Er zijn ook overigens enkele duizenden plekken die nog gevuld kunnen worden, dus er zijn kansen voor de medewerkers en sollicitanten.

 

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!