Witold Kepinski - 26 november 2018

Extreme Networks introduceert zijn Premier Services

Extreme Networks introduceert zijn Premier Services, een hoogwaardige ondersteuningsservice die wereldwijd beschikbaar is voor klanten.

Met medewerkers uit het bekroonde team van Customer-Driven Networking -experts biedt Extreme Networks Premier Services in twee varianten: Premier en PremierPLUS. Deze bieden uitgebreide, proactieve betrokkenheid en ondersteuning en beheer bij Extreme-technologie-implementaties, vanaf de ideevorming tot aan de daadwerkelijke installatie en daarna zo beweert de netwerkleverancier.

Extreme Premier Services bieden klanten netwerkexpertise en een eigen advocacy-team om ervoor te zorgen dat aan alle servicebehoeften wordt voldaan, zelfs voordat de klant onderkent dat hij ze nodig heeft. Klanten hebben een eigen, centraal aanspreekpunt voor productvragen, informatieverzoeken en het verwerken van serviceaanvragen, samen met prioritering van openstaande vragen. Het wereldwijde technische supportcenter van Extreme Networks, GTAC, is 24 uur per dag beschikbaar. Extreme Premier PLUS biedt dezelfde optimale service, met extra monitoring, beheer en respons.

Premier Services worden direct door Extreme Networks aan de klant geleverd. Deze services zijn ook beschikbaar via de Extreme Channel-partners voor hun eindgebruikers.

Lees meer op de site van Extreme Networks.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!