Wouter Hoeffnagel - 04 december 2018

LG betreurt problemen met LG G7 ThinQ

LG betreurt problemen met LG G7 ThinQ image

LG zegt de problemen waarmee gebruikers van de LG G7 ThinQ worden geconfronteerd te betreuren. Getroffen klanten kunnen hun toestal via de LG Electronics servicekanalen aanbieden ter reparatie, waarna de apparaten met prioriteit worden gerepareerd.

Klanten van T-Mobile met een LG G7 ThinQ smartphone bleken deze week na het installeren van een softwareupdate met problemen te kampen. Het apparaat blijft na installatie van de update continu herstarten, waardoor het apparaat onbruikbaar is geworden.

LG betreurt de problemen

In een reactie zegt Jeroen Peeters, Manager Engineering van LG Electronics Benelux, de problemen te betreuren: "Wij betreuren het dat gebruikers zijn getroffen door het softwareprobleem van de LG G7 ThinQ. Sinds de melding van het probleem bij LG is binnengekomen hebben wij hard gewerkt aan een oplossing. T-Mobile gebruikers kunnen hun toestel per direct via het aankooppunt aanmelden. Het is ook mogelijk het toestel via de LG Electronics servicekanalen aan te bieden ter reparatie. Dit kan via https://www.lg.com/nl/ondersteuning."

Peeters: "Om consumenten zo snel mogelijk van een oplossing te voorzien behandelen wij de reparaties met de hoogste prioriteit. Wij doen hierbij onze uiterste best om alle gegevens op het toestel te behouden."

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!