Witold Kepinski - 12 december 2018

OVH breidt product aanbod uit

Onlangs vond de 6e editie van de jaarlijkse OVH Summit plaats. Alle delen van het OVH ecosysteem kwamen bijeen. Octave Klaba, CEO en oprichter van het bedrijf, deelde zijn visie op een ander type cloud.

Hij kondigde daarbij de lancering van vier productgebieden aan – de afgelopen maanden heeft OVH een uitgebreide klantanalyse uitgevoerd en werden er vier klantcategorieën, vier manieren van dienstgebruik vastgesteld.

Aan de hand daarvan zijn vier kerngebieden (‘universa’ genaamd) ontwikkeld: OVHmarket, OVHspirit, OVHstack, en OVHenterprise. Deze vier universa, die de komende maanden geleidelijk zullen worden ingezet, hebben elk hun eigen afzonderlijke productpagina's, om tegemoet te komen aan de veranderende behoeften en werkwijzen van alle klanten.

Lees verder het overzicht van nieuwe producten op de site van OVH.

Klaba gaat verder zich bezighouden met OVH's strategie en visie definiëren. "Ik wil de tijd nemen om uw uitdagingen en behoeften te begrijpen, ons werk constant in vraag te stellen en met u samen te werken om de strategie van OVH te ontwikkelen. Om deze droom waar te maken en de gehele strategie ervoor uit te kunnen voeren, heb ik Michel Paulin gevraagd om de algemene leiding van OVH over te nemen."

Door: Witold Kepinski

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!