Witold Kepinski - 15 januari 2019

RingCentral koopt Connect First outbound blended customer engagement platform

RingCentral, een Amerikaanse leverancier van oplossingen voor cloudcommunicatie en -samenwerking, heeft aangekondigd dat het een definitieve overeenkomst heeft gesloten voor de overname van Connect First, een cloud gebaseerde outbound / blended customer engagement-platform voor het midden- en kleinbedrijf. Het overnamebedrag is niet bekend gemaakt.

Connect First's platform wordt ingezet door klanten zoals de ASPCA, Carnival Cruise Line, Party City, PBS, United Way en Business Process Outsourcers (BPO's) voor grote dienstverleners zoals Charter Cable, Comcast en SiriusXM.

Met de Connect First-acquisitie zal het RingCentral Customer Engagement-portfolio RingCentral Contact Center  bevatten voor inkomende communicatie en Workforce Optimization (WFO), RingCentral Engage voor digitale klantbetrokkenheid en Connect First voor uitgaande en gemengde klantinteracties.

Het native-platform van Connect First cloud is vanaf de basis opgebouwd op basis van een microservices-architectuur die zeer schaalbaar en betrouwbaar is en wordt uitgevoerd op Amazon Web Services (AWS). Alle mogelijkheden van Connect First zijn beschikbaar via web-gebaseerde API's die snelle innovatie en eenvoudige integratie mogelijk maken.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!