Witold Kepinski - 07 februari 2019

Dell EMC vernieuwt zijn partnerprogramma

Dell EMC vernieuwt zijn partnerprogramma image

Dell EMC vernieuwt zijn partnerprogramma om de business tussen partners en Dell EMC gemakkelijker en winstgevender te  maken met een meer vereenvoudigde structuur. De verbeteringen omvatten een meer gestroomlijnd proces voor mdf's en een vermindering van het aantal gecertificeerde medewerkers dat nodig is om het Gold niveau te bereiken. Verder komen meer producten in aanmerking voor kortingen.

Dell EMC vereenvoudigt zijn mdf door over te schakelen op één uniform betalingsproces, wat betekent dat partners niet langer meerdere betalingen voor één claim ontvangen. Het mdf-claimproces is ook vereenvoudigd, zo biedt de mdf tool een compleet beeld van beschibare fondsen en de tijdsperiode. De mdf's en bijbehorende producten bieden één tarief voor de Infrastructure Solutions Group en één tarief voor de Client Solutions Group. De New Business Incentive (NBI) kortingen voor het winnen van nieuwe deals worden nu automatisch bijgehouden en gecrediteerd

Dell EMC vereenvoudigt de vereisten die nodig zijn om de Gold-partnerstatus te bereiken, onder andere door het aantal personen dat vereist is om de training te voltooien voor het Gold status niveau te verminderen. Zo kunnen partners sneller andere oplossingen van de Dell Technologies verkopen zoals van Dell, Dell EMC, VMware, Secureworks, Pivotal, RSA en Virtustream. Zo kan een combinatie van Dell EMC, Dell en VMware meer business opleveren onder andere door VMware Enterprise License Agreements (ELAs) te verkopen.

Dell EMC lanceert verder de Data Analytics Solutions competentie via het trainingsprogramma van Partner Academy. Met kennis van data analytics zijn partners in staat zich meer te profileren als adviseur voor klanten en hun business.

 

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!