Witold Kepinski - 22 februari 2019

Check Point lanceert nieuw partnerprogramma

Check Point lanceert een nieuw partnerprogramma. Het nieuwe Check PointS Partner-programma is ontworpen om de complexiteit weg te nemen die vaak gepaard gaat met de verkoop van beveiligingsoplossingen. Bij het classificeren van de partners speelt verkoop niet de doorslaggevende rol.

Het nieuwe Check PointS-partnerprogramma bouwt voort op het Stars-programma. Het is ontwikkeld in nauwe samenwerking met de partners van het bedrijf, aldus de leverancier. Het doel hiervan is de complexiteit te elimineren die vaak wordt geassocieerd met de verkoop en ondersteuning van beveiligingsoplossingen.

Check PointS is erop gericht gemakkelijker, flexibeler samenwerken mogelijk te maken door partners direct te belonen voor inkomstengenererende activiteiten, verkoopcycli te versnellen en deskundige ondersteuning en middelen te bieden. 

Vanaf 2 april 2019 ontvangen partners de nieuwe opbrengstpunten voor alle activiteiten die hun klantenbehoud en acquisitie bevorderen.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!