Witold Kepinski - 22 februari 2019

HP breidt Device-As-A-Service-mogelijkheden uit

HP breidt Device-As-A-Service-mogelijkheden uit image

HP breidt Device-As-A-Service-mogelijkheden uit voor Apple Macs en Android devices. Het DaaS-aanbod van HP bevat verder ook tools om bedrijven te helpen hun pc devices over te zetten naar Windows 10. Vanaf 25 februari zijn de tools beschikbaar voor channel partners.

Voorafgaand aan het Mobile World Congress (MWC) in Barcelona, kondigt HP de verbeterde Device as a Service (DaaS) aan, om een breed scala aan klanten- en partnerbehoeften voor modern IT-beheer nog beter te ondersteunen. HP introduceert nieuwe analyse- en rapportagemogelijkheden met HP TechPulse, de uitbreiding van HP DaaS voor Apple in heel Europa, en de uitbreiding van HP Tech Café Market en Walk Up centra over de hele wereld.

"De arbeidsmarkt ontwikkelt zichzelf met steeds meer externe werknemers en werknemers die nog mobieler worden. De huidige aanpak van modern IT-beheer moet de manier waarop commerciële organisaties apparatuur voor hun werknemers leveren makkelijk maken, inzichtelijk management leveren en flexibiliteit bieden aan hun bedrijven", aldus Bill Avey, Global Head and General Manager, Personal Systems, HP Inc. "Als gevolg hiervan blijft HP zijn oplossingen op basis van klant- en partnerinzichten opnieuw uitvinden, om ervoor te zorgen dat we aan hun behoeften blijven voldoen".

Nieuwe analyses en rapportages met HP TechPulse

HP TechPulse technologie monitort en voorspelt de staat van apparaten, waardoor klanten of partners proactiever de multi-OS apparaatomgeving kunnen beheren. HP blijft voortbouwen op deze technologie door het toevoegen van nieuwe analyse- en rapportagetoepassingen. Zo kunnen klanten beter geholpen worden met het beheren en plannen van hun IT-middelen. Deze nieuwe verbeteringen omvatten:

Voorspellende analyses voor Android1 - en Mac-apparaten vullen HP's multi-OS-mogelijkheden aan, waarmee problemen van klanten met harde schijven en batterijen proactief verholpen kunnen worden. TechPulse biedt nu thermische intelligentie voor Mac-apparaten, voordat deze problemen van invloed zijn op gebruiker

Windows 10 hardware upgrade compatibiliteitsrapporten om klanten te helpen plannen met de Windows 10 migratie die eraan komt, met het einde van de ondersteuning voor Windows 7 in zicht

Verbeterde inventarisatierapporten, die de mogelijkheid hebben om handmatig apparaten toe te voegen en zo IT te helpen bij het beheren apparaatinventarisatie

Een verbeterd BIOS-rapport om klanten te helpen potentiële kwetsbaarheden op BIOS-niveau te identificeren

Ondersteuning voor Microsoft telemetrie-integratie om klanten een completer beeld te geven van hun balans en om klanten te helpen het meeste uit hun investeringen te halen

Beschikbaarheid van HP Tech Café Market oplossingen over de hele wereld

HP Tech Café Market verkoop en slimme lockeroplossingen helpen IT bij het transformeren van on-site dienstverlening. Dit wordt gedaan door het verbeteren van de klantervaring, de uitvaltijd te verminderen en accessoires en apparaten beschikbaar te stellen aan de medewerkers van de klant op een veilige en handige manier. Om de arbeidsmarkt te ondersteunen, zullen HP Tech Café Market en Walk-up oplossingen beschikbaar zijn in meer dan 60 landen. Als verkoopoplossing bieden zij integratie en aanvulling van automatische slimme apparatuur en accessoires.

Beschikbaarheid

HP TechPulse updates zullen wereldwijd beschikbaar zijn in maart 2019.

HP DaaS for Apple is nu beschikbaar in de VS en in 20 Europese landen.

HP Tech Café Market zal beschikbaar zijn in meer dan 60 landen in maart 2019.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!