Witold Kepinski - 04 maart 2019

Micro Focus tweakt partnerprogramma en lanceert nieuw partnerportal

Micro Focus tweakt partnerprogramma en lanceert nieuw partnerportal image

Micro Focus heeft vde lancering aangekondigd van haar nieuwe, uniforme partnerprogramma, dat toegang tot alle producten van de Micro Focus-portfolio op wereldwijde schaal omvat. In combinatie met het nieuwe programma is een nieuw partnerportaal geïntroduceerd dat de manier waarop partners met Micro Focus en klanten omgaan, stroomlijnt en vereenvoudigt.

Micro Focus biedt softwareoplossingen waarmee organisaties hun bedrijven kunnen runnen en transformeren. Om deze transformatie mogelijk te maken, biedt het bedrijf partners een wereldwijde footprint, portfolio-diepte en de financiële kracht om software-innovatie te stimuleren, met name in de vier kernpijlers van digitale transformatie: Enterprise DevOps , hybride IT-beheer , beveiliging, risico & governance en Voorspellende analyses .

"De aankondiging van het nieuwe Micro Focus-partnerprogramma en -portaal toont onze voortdurende toewijding aan om onze partners een gemakkelijkere weg te bieden om zelfverzekerd voorspelbare inkomsten te genereren, pijplijn te bouwen en zaken met ons te doen", aldus Mike O'Neill, President van Worldwide Indirect Sales bij Micro Focus. "We verwachten dat meer dan 10.000 partners zich maandelijks zullen aanmelden en dit aantal zal toenemen naarmate we nieuwe inhoud en functionaliteit blijven leveren, waardoor onze partners betere mogelijkheden krijgen om meer te verkopen." Uiteindelijk is dit een belangrijke stap voorwaarts in de versnelling van de Micro Focus-partner strategie."

Het nieuwe partnerprogramma van Micro Focus is gebaseerd op één enkel platform met eenvoudige, wereldwijd consistente lidmaatschapsvereisten verdeeld over drie partnerniveaus: geautoriseerd, goud en platina. De portal biedt toegang tot marketingbronnen, ondersteuning en training.

De belangrijkste voordelen zijn:

Verbeterde dealregistratie: helpt bij het beschermen van partnerovereenkomsten en zorgt voor maximale marge

Verbeterd SaaS-aanbod: zorgt ervoor dat kortingen eerder worden uitbetaald, tot drie jaar van tevoren

Opwaardeerd MDF-programma: stroomlijnt de provisioning van marketingfondsen voor Gold- en Platinum-partners om vraaggenererende activiteiten te stimuleren

Verhoogde snelheid: versnelt de doorlooptijd voor dealregistratie, offertes, bestellingen en MDF

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!