Redactie - 08 maart 2019

Van customer data & intelligence naar customer experience: Microsoft & Adobe roundtable

Van customer data & intelligence naar customer experience: Microsoft & Adobe roundtable image

Van Customer Data & Intelligence naar Customer Experience: Microsoft & Adobe Roundtable

Datum: 11 April 2019

Tijd: 13:00 – 16:30 uur

Locatie: Evert van de Beekstraat 354, 1118 CZ Schiphol

Ruimte: 2007, 2e verdieping

Succesvolle bedrijven weten dat consumenten geweldige producten en geweldige ervaringen willen. Het verstrekken van goede ervaringen over de verschillende kanalen is echter vaak moeilijker dan het lijkt. Bedrijven die verschillende ervaringen aan verschillende klantensegmenten bieden, staan voor de extra hindernis om aan deze uitdaging te voldoen.

Microsoft, Adobe, Avanade en Business Base willlen je graag persoonlijk uitnodigen voor een exclusieve roundtable sessie waar we ingaan op de gehele reis die jouw klant maakt in het beslissingstraject van een aankoop.

Goed verbonden tools die zorgdragen voor naadloze klantervaringen

De kern van elke geweldige ervaring zijn inhoud en gegevens, die de consistente, persoonlijke, intuïtieve ervaringen mogelijk maken die consumenten gewend zijn. Maar met verschillende oplossingen die verschillende delen van hun reis afhandelen, kan het een uitdaging zijn om inhoud en gegevens aan elkaar te verbinden. Ontdek hoe innovatieve klanten technologieplatforms zoals Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure en de Adobe Experience Cloud combineren zodat je een volledig overzicht van jouw klant kunt krijgen en hun gemakkelijk een breed scala aan geweldige ervaringen kunt bieden, ongeacht of ze reageren op jouw marketingcampagnes of jouw salesteam. Mensen kopen namelijk geen producten maar ervaringen. Hoe overtref je de verwachtingen van de klant gedurende zijn klantenreis, en wat is er nodig om loyale fans te verdienen die voor jouw merk of product pleiten?

Wat kan je verwachten:

• We delen de nieuwste trends op het gebied van digitale transformatie en verkoopeffectiviteit
• Meer informatie over de samenwerking tussen Adobe en Microsoft en de concurrentievoordelen die dit voor klanten kan betekenen.
• Handvatten om van strategie naar implementatie over te kunnen gaan
• In gesprek zijn met experts rondom end-to-end customer journey

Agenda

13:00 – 13.30 Ontvangst
13:30 – 14:00 Introductie Partnership Adobe, Microsoft, Business Base & Avanade
14:00 – 14:40 In gesprek met Adobe rondom trends & customer journey
14:40 – 15.20 In gesprek met Business Base & Simpel | Customercase
15:20 – 15.50 Optimale klantbeleving: van strategie naar executie | Avanade
15:50 – 16:30 Afsluiting en Borrel

We kijken uit naar je komst

Inschrijven

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!