Witold Kepinski - 09 maart 2019

Deloitte Digital bundelt krachten met SAP en Qualtrics

Deloitte Digital bundelt krachten met SAP en Qualtrics image

Deloitte Digital heeft aangekondigd dat het zijn strategische relatie met SAP uitbreidt met Qualtrics, een nieuwe ervaring management-mogelijkheid biedt waarmee bedrijven de klantreis end-to-end kunnen leiden, evenals op persoonlijk niveau meer persoonlijke en relevante klant- en werknemerservaringen bieden.

In dit ecosysteem werkt Deloitte nauw samen met SAP en Qualtrics aan deze mogelijkheid, die kan worden geïntegreerd met SAP C/4HANA, SAP S/4HANA , SAP SuccessFactors, het Qualtrics Experience Management Platform , en stelt bedrijven in staat zinvollere verbindingen te leggen met zowel klanten als medewerkers, waardoor uiteindelijk hun menselijke ervaring wordt verhoogd zo beweren betrokken partijen.

Klantgegevens

Het zinvol verbinden van klanten met merken en werknemers levert een betere menselijke ervaring op, wat betrokkenheid, acquisitie en loyaliteit bevordert aldus Deloiite. Om echter schaalervaringen te creëren, moeten organisaties klantgegevens bezitten en beheren om geavanceerde beslissingen te nemen en naadloze ervaringslevering te garanderen. Door samen te werken helpen Deloitte Digital, SAP en Qualtrics bedrijven om de juiste ervaringsgegevens te verzamelen en vervolgens gegevens tussen silo's aan elkaar te koppelen. Dit stelt hen in staat om overtuigende, bruikbare inzichten te trekken waarop vervolgens kan worden gehandeld op momenten die er toe doen, zo melden de bedrijven.

Ervaringsbeheer

"Door operationele en ervaringsgegevens bij elkaar te brengen, helpen we organisaties om verder te gaan dan het 'wat' naar het 'waarom' en echt te begrijpen hoe hun klanten over hun merk, hun producten en hun bedrijf denken", zegt John Torrey, chief ecosystem officer van Qualtrics. "Samen met Deloitte Digital en SAP versnellen we de categorie voor ervaringsbeheer en brengen we alles samen op het Qualtrics XM Platform om beter contact te leggen met hun klanten op een meer persoonlijk niveau."

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!