Witold Kepinski - 21 maart 2019

Oracle voegt AI gesourceerde en beheerde gegevens toe aan cloud applicaties

Oracle voegt AI gesourceerde en beheerde gegevens toe aan cloud applicaties image

Om organisaties te helpen het potentieel van AI-gevoede toepassingen te benutten, heeft Oracle DataFox snel het bereik van haar pool van AI-sourced en beheerde gegevens uitgebreid. Met Oracle DataFox kunnen organisaties ervoor zorgen dat schone, nauwkeurige en verrijkte gegevens de AI- en machine-leermogelijkheden binnen bedrijfsapplicaties versterken door gebruik te maken van een krachtige AI-gegevensengine om voortdurend gegevens te vernieuwen en onregelmatigheden te identificeren, zo meldt Oracle.

"Naarmate meer organisaties machine learning toepassen op de belangrijkste bedrijfsprocessen, is de kwaliteit van de gegevens die aan algoritmen worden doorgegeven de belangrijkste factor die de waarde van AI-resultaten bepaalt", zegt Bastiaan Janmaat, voormalig CEO van DataFox en vice-president Product Management bij Oracle. "We hebben ons slimme gegevensplatform voor het AI-tijdperk gebouwd en zullen de mogelijkheden blijven uitbreiden die verder gaan dan verkoop en marketing, inclusief bedrijfsgegevens voor use cases in financiën, HR en supply chain."

Met gegevens over miljoenen organisaties, waaronder de meeste openbare bedrijven over de hele wereld, biedt Oracle DataFox toegang tot gegevens over het personeelsbestand van de onderneming, financiering, inkomsten, groeisignalen en prijzen. In tegenstelling tot veel andere gegevensproviders, zorgen de Oracle DataFox-algoritmen voor voortdurende bronvermelding, vernieuwing en analyse van de gegevens om ervoor te zorgen dat deze vers en nauwkeurig zijn en meer dan 49 miljoen keer per week updates van klantrecords uitvoeren. Door gegevens te verstrekken die up-to-date en nauwkeurig zijn, helpt Oracle DataFox de prestaties van AI-mogelijkheden binnen de nieuwste applicaties te verbeteren.

De nieuwe DataFox-integraties met Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud , Oracle CX Cloud en Oracle Marketing Cloud zorgen voor verbeterde AI-resultaten bij inkoop, financiën, verkoop en marketing.

Oracle ERP Cloud Integration: Biedt beter geïnformeerde leveranciersclassificatie en risicosignalen op basis van AI op basis van verrijkte leveranciersprofielen van derden.

Oracle CX Cloud Integration: dynamische en contextuele bedrijfsgegevens en signalen van DataFox helpen verkoopteams om hun totale adresseerbare markt uit te breiden door prospects te identificeren die zich niet in hun huidige systemen bevinden met behulp van

Ideal Customer Profile (ICP) -criteria. Dit helpt verkoopteams de efficiëntie te verhogen en betere resultaten te behalen.
Oracle Marketing Cloud Integration: een nieuwe Oracle Eloqua-integratie biedt marketeers en verkoopprofessionals ongekend inzicht in firmographics en accountgedrag.

De snelgroeiende pool van bedrijfsgegevens van Oracle DataFox wordt voortdurend uitgebreid met zijn door AI aangedreven datamotor. DataFox verzamelt voortdurend gedetailleerde gegevens over openbare en particuliere bedrijven en creëert een uitgebreide set bedrijfsgegevens waarmee klanten betere beslissingen en zakelijke resultaten kunnen bereiken.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!