Witold Kepinski - 22 maart 2019

Oracle breidt integratie met Slack uit

Oracle breidt integratie met Slack uit image

Oracle heeft nieuwe integraties aangekondigd met Slack om verkoop- en klantenserviceprofessionals te helpen de samenwerking te verbeteren en de productiviteit te verhogen. De nieuwe integraties tussen Slack en Oracle Customer Experience (CX) Cloud maken gebruik van Slack's platformfuncties om integraties in verkoop- en servicetoepassingen te bouwen en te ondersteunen.

De Slack-integratie met Oracle CX Cloud helpt verkoopleiders sneller deals te sluiten door samenwerking met bredere teams te stroomlijnen, zoals accountmanagers, verkoopbeheer, productspecialisten en contractmanagers, en maakt het mogelijk om deals te bekijken en te sluiten in de context van een Slack-kanaal of een gesprek. Deze integratie helpt ook klantenservice teams om zaken effectiever op te lossen. Het maakt het voor contactcenter-agenten en ondersteuningsdeskundigen eenvoudiger om samen te werken aan serviceaanvragen in de hele onderneming en deze op te lossen zo meldt Oracle.

"Naarmate de verwachtingen van klanten veranderen, verandert de manier waarop teams met elkaar samenwerken en de rol die individuen spelen in die teams, ook", zegt Stephen Fioretti, VP productmanagement, Oracle CX Sales and Service. "Om medewerkers te ondersteunen bij het evolueren en veranderen van hun rol, hebben organisaties technologie nodig die nieuwe manieren van werken mogelijk maakt. De nieuwste integraties tussen Oracle en Slack helpen verkoop en klantenservice efficiënter samenwerken en bouwen voort op onze toewijding om CX-professionals de tools te bieden die ze nodig hebben om aan de behoeften van de Experience Economy te voldoen."

Deze nieuwe integratie bouwt voort op een eerdere samenwerking tussen de bedrijven om Oracle Digital Assistant en de samenwerkingskanalen, waaronder Slack, te laten ondersteunen. Oracle Digital Assistant stelt bedrijven in staat om gepersonaliseerde digitale assistenten te bouwen die de context begrijpen, intentie afleiden en gebruikersgedrag en -patronen identificeren en leren om routinematige taken proactief te automatiseren, zoals onkostgoedkeuringen en herschikkingen van vergaderingen, namens de gebruiker zo meldt Oracle.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!