Wouter Hoeffnagel - 10 april 2019

Frontline Services en ORdigiNAL leveren UC-oplossing vanuit de cloud

Frontline Services en ORdigiNAL leveren UC-oplossing vanuit de cloud image

Frontline Services gaat een partnership aan met ORdigiNAL voor het leveren van een Microsoft Unified Communication oplossing uit de cloud. Het bedrijf gaat vanuit het IBM datacenter in Amsterdam een clouddienst op basis van Office 365 leveren, bestaande uit Bizskype en CC4Skype. Klanten krijgen hiermee de beschikking over een omnichannel klantcontactoplossing op basis van Skype for Business.

Met het partnership speelt Frontline Services in op de groeiende marktvraag naar Skype for Business in combinatie met een omnichannel klantcontactcenter. De geïntegreerde clouddienst is gericht op organisaties van 10 tot 1000 gebruikers. De oplossing is schaalbaar en klanten betalen naar gebruik.

BizSkype is een provideronafhankelijke telefonie-oplossing op basis van Skype voor Business en Office 365. Gebruikers kunnen met BizSkype in- en uitgaande telefoongesprekken via Skype for Business voeren, online samenwerken en de beschikbaarheid van medewerkers monitoren. De aansluiting met CC4Skype maakt het daarnaast mogelijk om alle voorhanden zijnde contactmomenten op een efficiënte wijze te routeren. Zo kunnen contacten worden doorgezet naar een beschikbare medewerker die de beste kennis van een specifiek onderwerp heeft. Deze routering werkt voor alle kanalen zoals telefonie, e-mail, webchat of social media-gesprekken. Daarnaast biedt de combinatie uitgebreide historische en real-time rapportages.

Op de foto: Jordy Onrust (ORdigiNAL) en Hans Reuver (Frontline) ondertekenen de samenwerking

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!