Redactie - 16 april 2019

Liferay introduceert Liferay Commerce

Liferay introduceert Liferay Commerce image

Liferay, leverancier van Digital Experience Platforms (DXP), introduceert Liferay Commerce 1.1. Met Liferay Commerce optimaliseren bedrijven de customer journey van hun zakelijke klanten. Van de oriëntatiefase tot de transactie en het aftersales proces, alle stappen zijn met Liferay DXP/Commerce gedekt. Liferay Commerce werkt naadloos samen met Liferay DXP. Deze integratie zorgt voor gepersonaliseerde workflows zodat gebruikers mede dankzij de analysemogelijkheid inzicht krijgen in de volledige customer journey en in de inkoopvoorkeuren van klanten.

De functionaliteiten van Liferay Commerce maken de aankoopervaring van zakelijke klanten gemakkelijk en gebruiksvriendelijk voor zowel de klanten als voor de aanbieder zelf. Gebruikers kunnen met Liferay Commerce ook abonnementsproducten beheren en klanten kunnen eerdere aankopen snel en gemakkelijk opnieuw bestellen. Dankzij de integratie met Liferay DXP creëren en implementeren zakelijke gebruikers gepersonaliseerde inhoud en workflows en passen eenvoudig aangepaste belasting-, korting- en verzendkostenregels toe.

"B2B-merken begrijpen steeds meer het belang van e-commerce voor hun business, maar het lukt hen nog niet om een klantvriendelijk en gemakkelijk online koopproces te bieden. De gemiddelde inkoopervaring van zakelijke klanten is nog niet erg uitnodigend”, aldus Corbin Murakami, productmanager bij Liferay. “Met Liferay Commerce geven bedrijven hun online sales-activiteiten een boost. Het systeem maakt gebruik van bestaande bedrijfsmiddelen, gegevens en content, zodat bedrijven niet vanaf nul hoeven te starten. Dankzij zogenaamde accelerators neemt de time-to-market aanzienlijk toe doordat de basisinrichting van de site out-of-the-box wordt geleverd.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!