Wouter Hoeffnagel - 29 april 2019

Doorloop zelf de customer journey van SAP bij The Next Web Conference

Doorloop zelf de customer journey van SAP bij The Next Web Conference image

SAP maakt bekend dit jaar opnieuw aanwezig te zijn op The Next Web Conference, die dit jaar voor de veertiende keer wordt georganiseerd. Naast een grote stand organiseert het bedrijf meerdere roundtables en houdt het een keynote. Bezoekers kunnen daarnaast de customer journey bij het evenement zelf doorlopen.

Mark de Bruijn (foto), VP & Head of Marketing EMEA & MEE bij SAP Customer Experience, geeft op 9 mei een keynote over hoe de menselijke kant teruggebracht kan worden in de digitale wereld. Steeds meer processen worden geautomatiseerd, wat tot gevolg heeft dat sommige bedrijven het menselijke aspect in hun dienstverlening verliezen. In zijn keynote onderstreept Mark het belang van de customer experience en geeft praktische tips over hoe je een persoonlijke band met de consument op kan bouwen.

Alle aspecten van de customer journey

De roundtables die SAP organiseert draaien om de customer journey. De sessies zoomen in op de verschillende wegen die sales en marketing kunnen bewandelen, zoals de route naar customer service of customer trust. Hiermee worden bij iedere roundtable concrete handvatten geboden om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Mark de Bruijn kijkt uit naar het evenement en zegt erg blij te zijn dat SAP dit jaar aanwezig is op The Next Web Conference. De Bruijn wijst op de sterke positie van het evenement op het gebied van marketing en de festivalsfeer op The Next Web Conference. "Het is de ideale plek om het gesprek aan te gaan met vakgenoten en kennis uit te wisselen", aldus De Bruijn

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!