Redactie - 26 mei 2019

OKI gaat Benelux-partnership aan met Unit-T

OKI Europe heeft met Unit-T een overeenkomst gesloten voor het optimaliseren van de nazorg bij de implementatie en het gebruik van OKI-printeroplossingen. De nieuwe servicepartner zal op locatie bij de klant mogelijke storingen verhelpen uit naam en na kwalificatie van OKI.

De keuze voor Unit-T is gebaseerd op de uitstekende reputatie en uitgebreide technische kennis van het bedrijf in de printermarkt. Met zes vestigingen in de Benelux zijn de service engineers van de nieuwe OKI-partner in after sales services bovendien binnen een half uur ter plekke op locatie bij de klant. De OKI-gebruikers nemen rechtstreeks contact op met de printerleverancier voor hulp en advies. Na kwalificatie van het probleem, bijvoorbeeld het vervangen van een printeronderdeel, beoordeelt OKI of een servicemonteur van Unit-T het probleem op de locatie van de klant kan oplossen.

Uiteraard zijn de Unit-T service engineers intensief getraind. Zij beschikken over uitgebreide kennis en ervaring op het vlak van alle OKI-oplossingen. Verder hebben OKI en Unit-T heldere afspraken gemaakt voor een zo efficiënt, snel en zorgvuldig mogelijke afhandeling van het onderhoud. Zo worden klanten en betrokken partners zowel online als via SMS op de hoogte gehouden van de voortgang van de dienstverlening.

Adriano Pape, General Manager Customer Service Central Region bij OKI: “We zijn erg blij met deze nieuwe samenwerking met Unit-T. Onze klanten profiteren van hun relevante ervaring, expertise en geografische spreiding. Daarmee wordt de kwaliteit van onze dienstverlening in de Benelux verder verbeterd.”

Luc Brusselaers, Chief Commercial Officer bij Unit-T: “Wij kijken uit naar een langdurige nauwe samenwerking met OKI. Samen zijn we in staat OKI-gebruikers op een deskundige manier snel maar zorgvuldig te helpen.”

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!