Salesforce tweakt aanbod voor betere klantervaring

20-06-2019 | door: Redactie

Salesforce tweakt aanbod voor betere klantervaring

Salesforce heeft tijdens Connections 2019 een aantal updates en uitbreidingenaangekondigd om bedrijven te helpen bij het optimaal gebruik van hun klantendata en om een betere klantervaring te bieden met een flexibel en geïntegreerd e-commerce-traject.

Hoogtepunten:

Customer 360 breidt uit met een aantal nieuwe toepassingen. Hiermee is het voor bedrijven gemakkelijker om de versnippering van hun klantendata tegen te gaan. Het stelt hen bovendien in staat om een zeer geïntegreerde klantenbetrokkenheid - op grote schaal - te leveren. Deze uitbreiding van Customer 360 gaat verder dan de traditionele mogelijkheden van customer data platform (CDP) door het beste van CRM met klantgegevensbeheer en activering te combineren.

Marketing Cloud: ook hier kondigt Salesforce enkele nieuwe functies aan, waaronder een aantal Einstein AI-verbeteringen. Hiermee zullen marketeers de klantenbetrokkenheid kunnen vergroten met relevante en goed getimede e-mailmarketingberichten

Commerce Cloud: bedrijven kunnen nu flexibele en geïntegreerde e-commerce-ervaringen bieden met enkele eenvoudige klikken in plaats van complexe code. Met deze nieuwe functies kunnen bedrijven voortaan snel zeer gepersonaliseerde koopervaringen leveren, terwijl ze traditioneel uiteenlopende systemen integreren, en merchandisers, marketeers, sales samenbrengen.

Page Designer: Powered by Lightning, stelt deze nieuwe ontwerptool bedrijven in staat om meeslepende commerce-webpagina's te ontwerpen en te publiceren in een paar clicks, zonder code te moeten kennen. Nu kunnen merchandisers en marketeers snel en eenvoudig zelf pagina's ontwerpen, publiceren en plannen.

MuleSoft Accelerator: Dankzij de uitgebreide integratie tussen MuleSoft en Commerce Cloud kunnen bedrijven gegevens van meerdere systemen van buiten Salesforce gebruiken - ERP, OMS, POS en andere.

Service Cloud: Ook voor de Service Cloud-berichten en Einstein Bots heeft Salesforce enkele innovaties in petto. Deze zullen elke digitale interactie van de klantendienst naadloos afstemmen, ongeacht of er via internet, berichtenapps, chat of andere tools wordt gecommuniceerd.

Terug naar nieuws overzicht
Cloud