Bitdefender Partner Advantage Network Program is uitgebreid

24-06-2019 | door: Redactie

Bitdefender Partner Advantage Network Program is uitgebreid

Bitdefender,  leverancier van cybersecurity-oplossingen, heeft zijn Partner Advantage Network Program uitgebreid. Via deze uitbreiding, die deel uitmaakt van Bitdefenders geconsolideerde groeistrategie, kunnen resellers, service providers en partners hun processen stroomlijnen en hun dienstenaanbod uitbreiden om nieuwe omzetstromen aan te boren.

Het Partner Advantage Network Program (PAN) van Bitdefender beloont partners voor hun expertise en specialisaties. Het stelt hen in staat om zich van de concurrentie te onderscheiden en omzet voorspelbaarder te maken. Dit programma wordt nu uitgebreid met het MSP Partner Program. Het MSP Program biedt net als het PAN incentives, kansen voor winstverbetering en een snellere return on investment. Het voorziet managed service providers daarnaast van innovatieve oplossingen en een gedegen toekomstvisie, waarmee ze effectiever kunnen inspringen op nieuwe zakelijke kansen zo beweert Bitdefender.

Het MSP Program van Bitdefender kent drie niveaus. Al naar het gelang het niveau kunnen managed service providers profiteren van financiering voor marketingcampagnes, operationele en zakelijke ondersteuning en toegang tot het team van vakkundige technische accountmanagers van Bitdefender:

Brons— partners op dit instapniveau profiteren van speciale tarieven, inzicht in het gebruik per klant, tweedelijns ondersteuning en licentiecodes voor intern gebruik.

Zilver — vanaf dit niveau krijgen partners toegang tot meer voordelen, zoals financiering voor marketingcampagnes, een persoonlijke partner success manager en een vermelding in de Partnerzoeker op de website van Bitdefender.

Gold — partners op dit niveau profiteren het meest van het nieuwe MSP programma. Ze krijgen een persoonlijke technische accountmanager, toegang tot de Partner Adviesraad en nemen deel aan een partner referentie programma.

Het MSP Program is per 18 juni toegevoegd aan het bestaande Partner Advantage Network Program. De volgende stap is de introductie van het Integrated Channel Program.

Terug naar nieuws overzicht