Redactie - 01 juli 2019

Embrace, Umbrella, Qvision en Malengo samen verder onder een naam

Embrace, Umbrella, Qvision en Malengo samen verder onder een naam image

De afgelopen jaren smolten verschillende organisaties samen tot Malengo, een softwarebedrijf met twee producten: Embrace (social intranetsoftware) en Umbrella (een frontoffice-oplossing voor woningcorporaties). Recent werd daar met de overname van Qvision een derde product aan toegevoegd, gericht op woonruimteverdeling. Vanaf nu gaat het bedrijf met deze drie producten verder onder één nieuwe naam: Embrace - The Human Cloud.

Embrace gelooft dat je samen meer kunt zijn dan de som der delen. De afgelopen maanden stonden in het teken van het omvormen van vier dynamische softwareclubs tot één volwassen en professioneel IT-bedrijf mét flinke groeiambities. Het bedrijf gaat verder onder één nieuwe, sterke, maar vertrouwde naam: Embrace -The Human Cloud.

Software

Embrace bouwt software voor digitale communicatie en dienstverlening. Daarbij gebruikt het slimme, geautomatiseerde klantdialogen en processen.?Naast de digitalisering legt Embrace sterk de nadruk op het creëren en onderhouden van betekenisvolle verbindingen van mens tot mens.

Naamsverandering

De grote hoeveelheid bedrijfs- en productnamen die de afgelopen decennia de revue passeerde, kwam de helderheid van de dienstverlening niet altijd ten goede, aldus Embrace. Eenduidigheid was daarom een belangrijk streven. Daarnaast merkte Embrace dat haar producten op steeds meer plekken gezamenlijk werden gebruikt. Dit zorgt voor grote mogelijkheden, zowel voor de gebruikers als de ontwikkelaars.

Embrace wil handige selfservice, slimme kennisbanken en razendsnelle dialogen verbinden tot één krachtige oplossing voor de digitale werkomgeving en de digitale dienstverlening van de toekomst. Aan dit doel werkt het bedrijf als één team, daarom wil het ook één aanspreekpunt voor haar klanten bieden. De krachten bundelen onder één gezamenlijk merk is hierbij een logische stap.

De komende tijd verandert Embrace haar naam en branding geleidelijk. De huidige websites blijven daarbij nog even bestaan.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!