Centralpoint levert werkplekapparatuur aan Gemeente Eindhoven

12-07-2019 | door: Witold Kepinski

Centralpoint levert werkplekapparatuur aan Gemeente Eindhoven

Gemeente Eindhoven heeft de Europese aanbesteding met betrekking tot werkplekapparatuur en dienstverlening gegund aan Centralpoint. Gemeente Eindhoven is een nieuwe klant voor Centralpoint.

Centralpoint is als enige leverancier verantwoordelijk voor de levering van de werkplekapparatuur.

Daarnaast gaat Centralpoint de volgende IT-diensten verzorgen voor gemeente Eindhoven:

· Installatie van een image op de werkplekapparatuur en plaatsen van een label;

· Support en garantieafhandeling op de nieuw te leveren apparatuur;

· Uitgepakt leveren van werkplekapparatuur in rolcontainers;

· Verpakkingsmateriaal milieu verantwoord verwerken;

· Installatie van de nieuwe werkplekapparatuur;

· Verwijderen en afvoeren van de oude apparatuur;

· Gecertificeerd verwijderen van data op de oude apparatuur.

De totale geraamde contractwaarde bedraagt € 3.000.000,00. Het contract wordt aangegaan voor een periode van twee jaar, met de mogelijkheid om twee keer met één jaar te verlengen.

Eindhoven is met haar circa 230.000 inwoners de vijfde stad van Nederland. Gemeente Eindhoven beoogt met het project “Levering werkplekapparatuur en bijbehorende dienstverlening” over te gaan tot de inkoop van kwalitatieve hoogwaardige ICT-hardware passend binnen het nieuw te ontwikkelen werkplekconcept. Gemeente Eindhoven wil haar gebruikers faciliteren met een geschikt hardwarepakket en een probleemloze gebruiksperiode zo meldt Centralpoint.

Terug naar nieuws overzicht
Hardware