Witold Kepinski - 19 juli 2019

Salesforce Partner Relationship Management Platform verrijkt met AI

Het Salesforce Partner Relationship Management (PRM) platform is verrijkt met AI toepassingen en zelfrapportage, waarmee channel managers de betrokkenheid van partners kunnen optimaliseren. Dit meldt het bedrijf in een blog.

Salesforce: "Elk bedrijf weet dat partnerverkoop een enorme impuls kan geven aan hun bedrijfsresultaten, tegen een fractie van de kosten van uitbreiding van hun interne verkoopafdeling. Toch gebeurt het maar al te vaak dat, ondanks het feit dat 92% van de bedrijven die afhankelijk zijn van partners om minstens een deel van hun omzet binnen te halen, hun channelpartners opleiden en mondiger maken, voor veel sales leaders de bodem van de to-do-lijst is. Waarom? Kanalen kunnen groot en onpraktisch zijn, en het kost tijd en toewijding om de pay-off van de investering te zien."

In de blog staat verder: "Partners zullen leunen op de producten die het gemakkelijkst te verkopen zijn, dus het loont om ze te behandelen alsof ze deel uitmaken van uw organisatie en ze te machtigen met dezelfde tools en verkoopmaterialen als uw interne verkoopteams. Salesforce Partner Relationship Management (PRM) is ontworpen om dat op te lossen - waardoor het sneller en gemakkelijker wordt voor leveranciers om te communiceren en partners te machtigen. Vandaag introduceren we drie nieuwe functies voor ons PRM- product, gebouwd op Sales Cloud . Onze nieuwste verbeteringen verwijderen de wrijving van verkoopkanalen door intelligente inzichten en zichtbaarheid aan uw partners te leveren, waardoor ze zowel uw groei als de uwe stimuleren, want dat is waar een partnerschap over gaat."

Lees meer details in de blog.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!