Yenlo opent kantoor in Sri Lanka

22-07-2019 | door: Witold Kepinski

Yenlo opent kantoor in Sri Lanka

System integrator Yenlo kondigt de opening van het Yenlo kantoor in Colombo, Sri Lanka aan om de Aziatische markt beter van dienst te zijn en een groter marktaandeel te verwerven in de regio Azië-Pacific (APAC). Dit is een logische volgende stap voor Yenlo, als wereldwijd opererende WSO2 Certified Premier Partner en WSO2 Value-Added Reseller (VAR).

Het kantoor in Colombo wordt geleid door Mike Helm, die is benoemd tot WSO2 Channel Manager en Senior Account Manager. Mike is voormalig associate director en sales & territory manager - EU van WSO2.

“Gedurende mijn tijd bij WSO2 heb ik erg nauw met Yenlo samengewerkt en heb ik het bedrijf leren kennen als een zeer ervaren partner met inzicht in de integratie-eisen in de wereldwijde markt. Door het openen van dit kantoor in Colombo laat Yenlo zien dat ze globaal willen uitbreiden en de hoogste service aan klanten willen bieden. Ik ben er erg trots op deel uit te maken van dit team wiens expertise, drive en innovatie ertoe geleid hebben dat Yenlo door WSO2 is erkend als Beste Partner van 2018.”, aldus Mike.

Yenlo levert al meer dan 11 jaar professionele diensten met diepgaande expertise en creëert zo flexibiliteit voor bedrijven. De dienstverlening varieert van enterprise en solution architectuur tot softwareontwikkeling, operationele ondersteuning en wederverkoop van WSO2 support, training en certificeringsprogramma’s. Dit wordt aangevuld door vooraf samengestelde solution-as-a-service pakketten, zoals de Managed WSO2 Cloud platform Connext, een volledig beheerde WSO2 Cloud middleware-platform-as-a-service, gebouwd op Amazon Web Services (AWS) en het open source integratie platform WSO2.

Terug naar nieuws overzicht
Software