Wouter Hoeffnagel - 26 juli 2019

Voiceworks voorziet integrale communicatiesuite van softphone-app en receptie-oplossing

Voiceworks voorziet integrale communicatiesuite van softphone-app en receptie-oplossing image

Voiceworks, aanbieder van geïntegreerde communicatieoplossingen voor de zakelijke markt, breidt zijn Coligo-suite uit. Nieuw zijn de softphone app Coligo Mobile en de receptiebedienpost Coligo Switchboard.

De Coligo-suite maakt bellen, chatten, videovergaderen en bestanden delen vanuit diverse devices mogelijk. Het platform biedt een geïntegreerde communicatie- en samenwerkingsoplossing waarin zowel vaste telefonie (Hosted VoIP) als mobiele telefonie en web-communicatiediensten samenkomen.

Net zo bereikbaar op de smartphone

De Coligo Mobile softphone-app maakt bellen via internet mogelijk en zzorgt ervoor dat gebruikers net zo bereikbaar zijn op de smartphone als via Coligo Desktop of de vaste telefoon. Ook biedt de nieuwe oplossing chat-, bel- en statusfunctionaliteiten vanuit één mobiele applicatie, wat gebruikers helpt vanaf iedere locatie te werken.

Coligo Mobile bevat de volgende mogelijkheden:

  • Altijd bereikbaar, via internet en het mobiele netwerk;
  • Bereikbaar op het vaste en mobiele nummer;
  • Eenvoudig doorverbinden, zonder ingewikkelde codes;
  • Gesprekken eenvoudig wisselen van apparaat;
  • Beveiligde (groep) chatfunctionaliteit;
  • Beschikbaar voor zowel iOS als Android.

De moderne receptie

Coligo Switchboard is een uitbreiding op Coligo Desktop en Qboard (real-time wachtrij dashboard) en biedt de receptionist actuele inzage in de beschikbaarheid van collega’s. Verder kunnen gesprekken efficiënt worden beantwoord, eenvoudig worden beheerd en met één klik worden doorgezet naar de juiste personen.

Coligo Switchboard bevat de volgende mogelijkheden:

  • Volledig overzicht en eenvoudig schakelen tussen meerdere actieve gesprekken;
  • Eenvoudig doorverbinden van een gesprek met een vooraankondiging of zonder vooraankondiging naar collega’s of contacten uit het bedrijfstelefoonboek;
  • Gesprekken tijdelijk parkeren zodat collega’s (of een groep collega’s) deze kunnen beantwoorden als ze weer beschikbaar zijn;
  • Tonen van beschikbare klantinformatie bij inkomende gesprekken indien gekoppeld met bestaand CRM-systeem (door middel van Coligo Connect);
  • Beschikbaar voor Windows & Mac devices.

"Met de uitbreiding van ons Coligo-portfolio krijgen bedrijven toegang tot toonaangevende geïntegreerde communicatie- en samenwerkingsoplossingen op hun mobiele telefoon. Daarnaast wordt het werk van receptionisten, die een groot aantal inkomende gesprekken moeten afhandelen, ook sterk vereenvoudigd. Hierdoor worden de wachttijden voor bellers verminderd, wat een belangrijk aspect is voor het verhogen van de kwaliteit van de dienstverlening en de klanttevredenheid", legt Sander Terstegen, Product Manager van Voiceworks, uit.

Coligo Switchboard is recent geïntroduceerd en Coligo Mobile is per direct beschikbaar. Voiceworks biedt het Coligo-portfolio aan via haar landelijk dekkende resellerkanaal.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!