Cisco breidt Marketing Velocity aanbod uit

31-07-2019 | door: Witold Kepinski

Cisco breidt Marketing Velocity aanbod uit

Cisco breidt zijn Marketing Velocity diensten uit om partners te helpen hun omzet te vergroten en klanten meer via marketing te betrekken in hun propositie.

De rol van digitale marketing bij het vormgeven van de koop- en merkervaringen van klanten is dominanter en kritischer dan ooit, aldus Cisco. Vandaag zijn B2B-klanten al 60 procent van het koopproces voordat ze ooit met een verkoopvertegenwoordiger spreken en 61 procent van B2B-transacties start online. Met meer dan 62.000 partners wereldwijd en ongeveer 85 procent van de omzet van Cisco via het kanaal, spelen partners een cruciale rol en is digitale marketing een cruciaal onderdeel van hun algehele succes geworden. Feedback van partners herhaalt voortdurend dat digitale marketing een van de belangrijkste gebieden is waar ze hulp bij nodig hebben. Daar zegt Cisco op in te spelen.

Marketing

Om partners te helpen hun marketingpraktijken uit te voeren en te transformeren, kondigt Cisco een uitbreiding aan van het Marketing Velocity aanbod om partners te helpen klanten op transformatieve manieren te bereiken via hun marketingactiviteiten. De nieuwe Marketing Velocity verbindt en integreert Cisco's bestaande 'best-in-class' mogelijkheden onder één aanbod, waarmee de industrie een allereerste uitgebreid programma in zijn soort ter ondersteuning van de eigen digitale transformatie van partners wordt aangeboden. De uitbreiding stelt partners in staat end-to-end hun marketingpraktijken te verbeteren, marketingmiddelen te leveren om hulpmiddelen in te schakelen om hun activering in het veld te versnellen.

"Dit is meer dan alleen alle marketingbronnen voor partners onder één merk brengen", zegt Boon Lai, Vice President, Global Partner Marketing, Cisco. “Uiteindelijk gaat het erom de marketingpraktijken van onze partner te integreren en te verbeteren met een end-to-end oplossing om nieuwe klanten aan te trekken, meer omzet te genereren en winst te genereren. We zijn zeer toegewijd aan het investeren en versnellen van de marketingexpertise van onze partners via dit nieuwe platform.

De nieuw uitgebreide Marketing Velocity bestaat uit vier componenten: 

Cisco Marketing Velocity Learning:  een gateway voor educatie en empowerment om de groei van partnermarketingmethoden te stimuleren. Realtime toegang tot marketingeducatie is essentieel om gelijke tred te houden met snelle veranderingen in de branche, een geweldige klantervaring te bieden en de vraag in de markt te stimuleren. 

Cisco Funding for Marketing Velocity:  om partners te helpen bij het uitvoeren van hun dagelijkse taken, biedt de Cisco Joint Marketing Funds (JMF) geautoriseerde channel partners marketingfondsen om hun bedrijven, de Cisco-producten en -diensten die ze verkopen op de markt te brengen en boekingen te stimuleren via co-marketinginitiatieven .  

Cisco Marketing Velocity Central:  Voorheen bekend als Partner Marketing Central,  Marketing Velocity Central  is een full-service marketing portal om partners te helpen bij het uitvoeren en transformeren. Het is de plek van de partners voor gratis te gebruiken aanpasbare campagnes met geautomatiseerde e-mailreizen, zowel sociale media & websitesyndicatie als een verbeterde marketinginhoudsbibliotheek. Het biedt ook geavanceerde mogelijkheden voor campagne-analyse, waaronder het bijhouden van campagnes en het scoren van klantcontactbetrokkenheid. Met de bureaumarkt kunnen partners bladeren en contact maken met speciaal gekozen bureaus voor het genereren van vraag en bestelservices, variërend van betaald zoeken, activering van sociale media en promotie van digitale evenementen tot traditionele telemarketing. Partners kunnen hun naadloos toepassen Financiering voor Marketing Velocity ook  in deze portal.  

Cisco Marketing Velocity Activate:  Marketing Velocity Activate  is een nieuwe co-marketingdienst in beperkte release met een select aantal partners en is een echte transformatiecomponent. Naarmate de klantervaring steeds digitaler wordt, wordt de mogelijkheid om klantreizen samen met Cisco en zijn partners te orkestreren steeds belangrijker. Marketing Velocity Activate  is een eersteklas programma dat bedrijfsgegevens en op inzicht gebaseerde planning combineert met Cisco en partner omnichannel-reizen om klanten te betrekken en omzet te genereren. 

Terug naar nieuws overzicht
Datacenter