Rubrik lanceert Authorized Support Partner specialisatie - RASP

01-08-2019 | door: Redactie

Rubrik lanceert Authorized Support Partner specialisatie - RASP

Data management specialist Rubrik lanceert zijn nieuwe Authorized Support Partner specialisatie (RASP) zo meldt Bertrand Yansouni (foto), VP of Worldwide Channel bij Rubrik.

Yansouni meldt: "Rubrik hanteert sinds dag één een 100% kanaalgestuurde go-to-market-strategie en dit heeft tot nu toe een sleutelrol gespeeld in ons succes. Vorig jaar hebben we deze aanpak geformaliseerd met de lancering van het Rubrik Velocity Partner Program, ons eerste wereldwijde programma voor wederverkopers. Het programma is zeer goed ontvangen door onze partners en we blijven partners meer manieren bieden om hun Rubrik-activiteiten te laten groeien - vandaag ben ik verheugd om de Rubrik Authorized Support Partner (RASP) -specialisatie te lanceren .

Deze exclusieve specialisatie breidt Rubrik's ondersteuning van wereldklasse uit via een kleine groep zorgvuldig uitgekozen partners met een bewezen staat van dienst in het leveren van technische ondersteuning van niveau 1 en niveau 2. Onze RASP-partners krijgen dezelfde rigoureuze training als Rubrik's eigen niveau 3 ondersteuningsingenieurs en zijn bevoegd om te fungeren als het eerste aanspreekpunt voor gezamenlijke klanten. Het RASP-netwerk is een uitbreiding van ons eigen team en we staan klaar om onze klanten te helpen als geavanceerde probleemoplossing vereist is.

Met de RASP-specialisatie kan een selecte, goed presterende groep partners zich verder differentiëren en hun Rubrik-activiteiten laten groeien. Klanten zullen ook nieuwe voordelen ervaren, met meer keuze voor het type ondersteuning en services waaraan ze de voorkeur geven en de mogelijkheid om ondersteuning in hun lokale taal te ontvangen. Bovendien stelt RASP partners in staat om als een one-stop-shop te fungeren voor ondersteuning door meerdere IT-leveranciers, waardoor klanten één aanspreekpunt zijn voor snelle probleemoplossing.

Bij Rubrik zijn we trots op ons ondersteuningsaanbod en kijken we ernaar uit om onze partners in deze aanpak te integreren. Het wereldwijde ondersteuningsteam van Rubrik maakt gebruik van een follow-the-sun-model en is op elk moment 24-7-365 beschikbaar in een follow-the-sun-model. 100% van het ondersteuningsteam van Rubrik is gecertificeerd door CEMPRO. Naast toonaangevende NPS- en CSAT-scores heeft Rubrik drie jaar op rij de NorthFace Scoreboard Award ontvangen, die uitzonderlijke mogelijkheden voor klantervaring erkent.

De Rubrik Authorized Support Partner Specialization zal de komende maanden wereldwijd worden uitgerold."

Terug naar nieuws overzicht