Ingram Micro Cloud lanceert de Go-to-Market Hub op de Ingram Micro Cloud Marketplace

06-08-2019 | door: Redactie

Ingram Micro Cloud lanceert de Go-to-Market Hub op de Ingram Micro Cloud Marketplace

Ingram Micro heeft vandaag aangekondigd dat de Go-to-Market Hub nu onderdeel is van de Ingram Micro Cloud Marketplace. De nieuwe eigenschappen, functionaliteiten en resources zijn ontworpen om IT-partners te helpen nog meer te kunnen bereiken. De nieuwe verbeteringen helpen partners om processen te stroomlijnen en standaardiseren, de efficiëntie en effectiviteit in sales en marketing te verhogen en uiteindelijk meer omzet te genereren.

Op de hoogte blijven van cloud producten kan veel tijd in beslag nemen. Ook het bouwen van digitale marketingcampagnes kan tijdrovend en kostbaar zijn. Dankzij de Go-to-Market Hub is dit verleden tijd. De Go-to-Market Hub is ontworpen om sales professionals te trainen in de clouddiensten die beschikbaar zijn op de Cloud Marketplace én om marketing professionals te voorzien van waardevolle marketingtools. De Go-to-Market Hub biedt op één plek de mogelijkheid om meer over cloud oplossingen te leren en te ontdekken. Ook kunnen resellers hier op één plek digitale marketingcampagnes maken en uitvoeren. De Go-to-Market Hub maakt het mogelijk om op maat te verkopen en toegang te krijgen tot de laatste ontwikkelingen binnen de IT zodat resellers dé cloud experts kunnen zijn voor hun klanten.

“De Go-to-Market Hub helpt ons om in kortere tijd meer te leren over verschillende cloudproducten en om sales- en marketingmaterialen te ontwikkelen. Bovendien hebben we toegang tot de laatste onderzoeken over cloud business strategieën en IT-nieuws dat ons helpt met het ontwikkelen van effectievere strategieën voor onze cloud business,” vertelt Thea Myhrvold, Founder & CEO van GetBEE, een van Ingram Micro’s partners. “GetBEE kijkt ernaar uit om te groeien op de Go-to-Market Hub met Ingram Micro.”

Voor ieder product op de Cloud Marketplace biedt de Go-to-Market Hub een playbook met een uitgebreide sales guide, aanpasbare sales sheets en kant-en-klare logo’s en screenshots. Daarnaast kunnen marketingtools, inclusief banneradvertenties, e-mail templates, sociale media content en landingspagina’s zelf door partners bewerkt worden en bijvoorbeeld voorzien worden van hun eigen logo.

 

Terug naar nieuws overzicht
Cloud