Redactie - 09 september 2019

Atlassian Open helpt teamwerk beter te organiseren

Atlassian Open helpt teamwerk beter te organiseren image

Ontwikkelaar van samenwerkingstools van Atlassian organiseert op 9 en 10 september voor het eerst Atlassian Open. In anderhalve dag worden bezoekers in Wenen meegenomen in de toekomst van teamwerk. Nieuwe manieren om het werken in teams productiever en menselijker te maken staan centraal. Atlassian Open wordt later ook in Sydney en Boston georganiseerd.

Teams van de toekomst

Verschillende sprekers van onder andere Atlassian, maar ook van CYNORA, Volkswagen en Swiss Post, nemen het publiek mee in hoe je teams effectiever, succesvoller en gelukkiger kunt maken. Nieuw HR-onderzoek wordt getoond, net als nieuwe manieren om met jouw team verandering te kunnen bewerkstelligen. Er worden niet alleen tips gegeven tijdens verschillende inspiratiesessies, maar deelnemers kunnen ook workshops van trainers van Atlassian volgen.

Jay Simons, president van Atlassian, geeft op maandag 9 september het startschot voor Atlassian Open met een plenaire sessie. Op dinsdag 10 september is er een vol programma met verschillende sessies, die wederom wordt afgetrapt met een plenaire sessie door Simons. De rest van de dag kunnen er keynotes gevolgd worden over hoe je een team zo succesvol mogelijk maakt. Bezoekers leren hoe ze zoveel mogelijk vertrouwen en empathie in een team op kunnen bouwen en krijgen praktische tips over welke tools daarbij kunnen helpen. Daarnaast komt het werken met teams op afstand aan bod en is productiviteit een veelbesproken onderwerp.

Praktische informatie

Atlassian Open vindt op 9 en 10 september plaats in het Messe Wien Exhibition Congress Center te Wenen, Oostenrijk. Voor 500 euro kan een kaartje aangeschaft worden, waarbij de maaltijden tijdens het evenement verzorgd worden. Ook kan er een combinatieticket met Atlas Camp op 11 en 12 oktober gekocht worden. De verschillende opties zijn hier te vinden.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!