Elastic Cloud Solutions lanceert Digital Employee Experience platform WORKAI

07-09-2019 | door: Redactie

Elastic Cloud Solutions lanceert Digital Employee Experience platform WORKAI

Elastic Cloud Solutions lanceert Digital Employee Experience platform WORKAI, een platform dat uit drie producten bestaat en dit is wat ze aan hun gebruikers mogelijk maken:

workai.intranet - op de gebruiker afgestemde interne communicatie. Om makkelijk in te roosteren en met relevante, gepersonaliseerde nieuws te delen, mooie pagina’s en sites te bouwen, interne evenementen te organiseren, video’s te publiceren en nieuwsbrieven te verzenden. Het beschikt ook van een optie om de inhoud te personaliseren en op bepaalde groep van collega’s te mikken. Vind alles moeiteloos met gebruik van AI-krachtige, slimme zoekmachine en meet betrokkenheid met gebruik van uitgebreide statistieken. Dit alles met coherent en indrukwekkend design, gebruik drag-and-drop CMS editor en ruim 150 layout blokken om honderden van oogvangende inhoudcombinaties te creëren. Zonder enige kennis van IT of grafisch design.

workai.connections - krachtige sociale betrokkenheid. Het workai platform geeft de manier waarop mensen in sociale media in hun privéleven communiceren weer. Hier, personeel kan bepaalde experts op de lijst van de meest actieve gebruikers vinden en inzicht van collega’s bij het bekijken van hun profielen krijgen. Daarnaast met behulp van een interne sociale netwerk helpt het platform de betrokkenheid van de werknemer aan te moedigen en volgen - door mensen te laten delen met hun opinies en praten over wat ze interessant en intrigerend vinden. Werknemers die opvallen, worden met punten voor herkenbaarheid en badge’s in hun profielen geprezen. Indien een evenement dient geheim te worden gehouden, kan de werknemer een gesloten groep op te richten en alleen met geautoriseerde gebruikers te praten.

workai.knowledge - effectief beheer van kennis. Het platform toelaat om op een goed georganiseerde en helder gestructureerde manier materialen over producten, processen en regelingen op te slaan alsook het updaten ervan. Gebruikers kunnen brede en flexibele kennisbanken met gebruik van drag-and-drop CMS editor op te bouwen, dynamische structuren te creëren en de inhoud met behulp van tags te combineren. Daarnaast laat het platform toe om documenten met uitgebreide metadata en automatische versies te publiceren, antwoorden op frequently asked questions te verkrijgen en snel FAQ pagina’s op te bouwen om de werknemers op de hoogte te houden. Dankzij workai krijgen de gebruikers gepersonaliseerde zoekresultaten op basis van AI-krachtige algoritmen en kunnen alle bereikte niveaus op basis van uitgebreide statistieken meten. Alles bij elkaar deze functies leiden tot betrokkenheid van interne experts en eindelijk tot verbetering van de kwaliteit van klantenservice.

“Workai vormt een antwoord op de behoeften van de markt en uitdagingen die wij tijdens de jaren van het ontwikkelen van digitale oplossingen van interne communicatie hebben waargenomen. Het is een volledig digitaal werknemersbeleving gereedschap dat helpt om de werknemers geïnformeerd, verbonden en betrokken in hun interne omgeving te laten blijven en tegelijkertijd moedigt ze aan om meer succesvol en competitief op de externe markt te zijn. - zegt Grzegorz Ciwoniuk, CTO, Elastic Cloud Solutions.

Terug naar nieuws overzicht
Software