Oracle heeft zijn productaanbod vernieuwd en getweakt

19-09-2019 | door: Witold Kepinski

Oracle heeft zijn productaanbod vernieuwd en getweakt

Oracle heeft zijn productaanbod vernieuwd en getweakt zo wordt gemeld tijdens de jaarlijkse OpenWorld conferentie in San Francisco. Op deze conferentie in de VS zijn ook tal van Nederlandse medewerkers, partners en klanten aanwezig.

Oracle heeft nieuwe updates voor Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud en Enterprise Performance Management (EPM) Cloud aangekondigd. Met de updates kunnen organisaties van elke omvang de productiviteit verhogen, de kosten verlagen en de controles verbeteren door zowel productinnovaties als branchegerichte oplossingen te introduceren zo beweert Oracle.

HCM

Oracle kondigt verder de beschikbaarheid aan van zijn eerste Oracle Analytics for Applications- aanbod, ontworpen voor de Fusion Cloud enterprise resource planning-applicaties, Oracle ERP Cloud, die bedrijven gebruiken om financiële processen te runnen .

Oracle Analytics voor Fusion ERP biedt zakelijke gebruikers en besluitvormers gepersonaliseerde analyses en verbeterde bedrijfsoverschrijdende analyses. Oracle Analytics voor Fusion ERP, gebouwd op een van de meest geavanceerde analyseplatforms, Oracle Analytics Cloud, en aangedreven door de eerste autonome database van de branche, Oracle Autonomous Data Warehouse , levert integratie met Oracle ERP Cloud, een vooraf gebouwde datapijplijn, data model en best practice KPI's. Met machine learning-gestuurde inzichten en selfservice-analyses kunnen klanten de bedrijfsprestaties bewaken en verbeteren en beslissingen en gegevens binnen de onderneming consistent afstemmen aldus Oracle.

AI Voice

Oracle heeft de beschikbaarheid van zijn AI-getrainde Voice toepassing met Oracle Digital Assistant aangekondigd. Nu kunnen zakelijke klanten spraakopdrachten gebruiken om met hun bedrijfstoepassingen te communiceren om gewenste acties en resultaten te stimuleren, de gebruikerservaring te verrijken met conversatie-AI, interacties te vereenvoudigen en de productiviteit te verbeteren.

Microsoft

Voortbouwend op Oracle en Microsoft's samenwerking op het gebied van cloudinteroperabiliteit, heeft Oracle de beschikbaarheid aangekondigd van een integratie tussen Oracle Digital Assistant en Microsoft Teams. Enterprise-klanten hebben nu toegang tot Oracle Cloud-applicaties via een AI-aangedreven spraakervaring in Teams. Nadat Oracle Digital Assistant is ingeschakeld vanuit de Teams App Store, kunnen gebruikers Oracle Cloud-applicaties, zoals CX en HCM, opvragen via een botgesprek. Vaardigheden van Oracle Digital Assistant worden automatisch ingericht en automatisch geconfigureerd en maken gebruik van de rijkdom van de Teams-ervaring.

Box

Oracle en Box werken samen om klanten in staat te stellen cloud en on-premises Oracle en apps van derden met Box te verbinden via Oracle Integration. Box zal dienen als een uniforme cloud content management laag voor veilige samenwerking en workflows rond cloud content zo melden de partners.

NetSuite

Om organisaties in alle sectoren te helpen groei te ontsluiten en hun bedrijf naar een hoger niveau te tillen, heeft Oracle NetSuite een reeks nieuwe verbeteringen aangekondigd binnen de NetSuite-oplossing. De nieuwste verbeteringen omvatten nieuwe cloudoplossingen in de industrie die klanten helpen om de voordelen van de cloud in slechts 45 dagen te bereiken en meer dan 65 nieuwe en bijgewerkte functies voor klanten om kernbeheersmogelijkheden binnen NetSuite te beheren.

Belangrijke updates voor NetSuite omvatten nieuwe financiële, analyse-, HR-, supply chain-, non-profit-, projectbeheer- en handelsmogelijkheden. De nieuwe mogelijkheden helpen organisaties de bedrijfsvoering te stroomlijnen, de besluitvorming te verbeteren, de werknemerservaring te verbeteren en non-profitorganisaties te helpen bij het eenvoudig volgen van middelen.

Non-profit

Om non-profitorganisaties en sociale ondernemingen over de hele wereld te helpen hun missies te versnellen, blijft Oracle NetSuite het NetSuite Social Impact programma uitbreiden. Sinds de introductie van het programma in 2006 heeft NetSuite meer dan 1500 non-profitorganisaties geholpen en meer dan 100 miljoen dollar aan software gedoneerd. Om de impact te vergroten en non-profitorganisaties van elke omvang te helpen meer tijd en middelen te besteden aan het veranderen van de wereld, heeft NetSuite zijn Suite Pro Bono-programma uitgebreid, software gedoneerd aan meer dan 300 nieuwe non-profitorganisaties wereldwijd en zijn investeringen in partnerschappen verhoogd via #ImpactCloud in het laatste jaar.

Terug naar nieuws overzicht
Software