Splunk introduceert nieuwe Data-to-Everything prijzen

20-09-2019 | door: Witold Kepinski

Splunk introduceert nieuwe Data-to-Everything prijzen

Splunk, leverancier van een Data-to-Everything Platform, heeft verbeteringen in prijs-, partner- en investeringsinitiatieven aangekondigd die zijn ontworpen om klanten te helpen slimmere zakelijke beslissingen te nemen door gegevens naar bruikbare informatie om te zetten.

Met het Splunk Data-to-Everything-platform ontgrendelen meer dan 18.000 klanten wereldwijd waarde en brengen ze gegevens naar elke vraag, beslissing en actie. “We leven in een tijd van ongekende verandering. De hoeveelheid gegevens blijft exponentieel groeien, waardoor enorme kansen ontstaan voor diegenen die deze enorme bron kunnen benutten.

Toch zitten de meeste gegevens vast in de apparaten, systemen en interacties van een organisatie ', aldus Doug Merritt, president en CEO van Splunk. “Onze Data-to-Everything-productportfolio, gecombineerd met onze nieuwe prijsprogramma's, partnerecosysteemoplossingen en Splunk Ventures-fonds nemen de barrières weg tussen gegevens en actie, zodat onze klanten - ongeacht hun grootte of bedrijf - de vrijheid hebben om resultaten afleveren in hun hele organisatie. ”

Data-to-Everything prijzen

Nieuwe Data-to-Everything prijsprogramma's bieden flexibiliteit om klanten te helpen bedrijfsresultaten te leveren in plaats van alleen te focussen op datavolumes. Deze programma's bieden een breed scala van voorspelbaarheid en veelzijdigheid in de Splunk productsuite.

Voorspellende prijzen : een nieuw, voorspellend prijsbepalingsprogramma vergemakkelijkt langetermijnplanning voor klanten en breidt flexibele, transparante prijzen uit naarmate datavolumes groeien. Gedreven door een samenwerking met de Splunk-gemeenschap van experts, klanten, partners en industrieanalisten, stelt het nieuwe model klanten in staat om budgetten rond dit kritieke bedrijfsmiddel, data, te beheren en beheren. Predictive Pricing biedt vooraf gedefinieerde prijsniveaus van 125 GB tot onbeperkte opname voor Splunk Enterprise, Splunk ITSI en Splunk ES. Meer informatie over Splunk Predictive Pricing details en geschiktheid op de Splunk-website .

Op infrastructuur gebaseerde prijzen : voor organisaties die zich willen concentreren op de infrastructuur die nodig is om gegevens om te zetten, kunnen klanten nu kiezen om Splunk Enterprise te kopen op basis van de rekenkracht die nodig is om de software on-premise en in de cloud te draaien. Prijzen op basis van gegevensinname blijven beschikbaar voor klanten die hun Splunk-licentiemodel niet willen wijzigen. Meer informatie over op splunk-infrastructuur gebaseerde prijzen op de Splunk-website .

Splunk Enterprise Rapid Adoption-pakketten : Splunk onthult nieuwe "Rapid Adoption" -pakketten die werken voor drie, vier of vijf use cases. Deze pakketten helpen klanten hun datatraject met Splunk te versnellen met de meest voorkomende gebruiksscenario's voor IT- en beveiligingsactiviteiten. Lees meer over Splunk Enterprise Rapid Adoption Packages op de Splunk-website .

Ecosysteem

Voortbouwend op een al rijk ecosysteem van partners, heeft Splunk nieuwe en uitgebreide partnerschappen aangekondigd die het gemakkelijker dan ooit zullen maken om gegevens over elke vraag, beslissing en actie binnen elke organisatie te brengen.

Accenture : Accenture biedt meer getrainde en gecertificeerde Splunk-middelen dan welke andere partner ook en werkt samen met Splunk om data-analysespellen te lanceren die klanten helpen hun omzet te verhogen, kosten te verlagen en risico's te beperken door inzichten verkregen uit enorme hoeveelheden data.

Cisco : Cisco profiteert van integraties met het Splunk-platform om snel nieuwe, gedifferentieerde oplossingen op de markt te brengen die op de wereldwijde prijslijst van Cisco worden verkocht. Een nieuw beschikbare beveiligingsoplossing gegenereerd uit dit strategische partnerschap, Cisco Endpoint Security Analytics, gebouwd op Splunk , is nu te bestellen.

Deloitte : Deloitte Risk & Financial Advisory en Splunk breidden ook hun strategische relatie uit, aangezien het aanbod van Fusion Managed Services van Deloitte nu Splunk Phantom bevat, waardoor geautomatiseerde beveiligingsbewaking en -respons wordt geboden om klanten te helpen bij het aanpakken van evoluerende cyberdreigingen.

SAP : Splunk en SAP gaan een nieuw partnerschap aan, gericht op het mogelijk maken van de Intelligent Enterprise, door nieuwe integraties en oplossingen voor onze gezamenlijke klanten te brengen om succesvol te zijn in de experience economy. Samen zijn we van plan om operationele automatisering en innovatie te stimuleren, nieuwe groeigebieden te ontsluiten en uitzonderlijke ervaringen te leveren voor onze gezamenlijke klant- en partnerecosystemen.

Splunk Ventures

Dankzij de investeringen van Splunk kunnen meer gebruikers sneller beslissingen nemen en toegang krijgen tot meer gegevenstypen en bronnen. Via een 100 miljoen dollar innovatiefonds en een 50 miljoen dollar sociaal impactfonds zal Splunk Ventures investeren in organisaties die de kracht van data benutten om de wereld te veranderen.
Naast kapitaal biedt Splunk Ventures ook portefeuillebedrijven gedifferentieerde toegang tot Splunk-technologie, blootstelling aan ons ecosysteem, betrokkenheid bij de leiders en experts van Splunk en kansen voor go-to-market en co-marketing.

Terug naar nieuws overzicht