Witold Kepinski - 26 september 2019

AWS factureert teveel voor cloud gebruik

AWS factureert teveel voor cloud gebruik image

Enkele Amazon Web Services klanten hebben drastisch te veel betaald voor hun cloud gebruik zo melden diverse sites en uitingen op social media.  

AWS-klanten meldden dat hun AWS-kosten ten onrechte waren verdubbeld of verdrievoudigd.

AWS meldt aan de gebruikers (vertaling van Engels naar Nederland): “We melden u dat we ten onrechte een vroege factuur voor uw gebruik van september AWS op 18 september hebben uitgegeven. Aangezien uw factuur met succes in rekening is gebracht voor deze factuur, verwerken we momenteel een terugbetaling voor de onverwachte afschrijving. De terugbetaling duurt meestal 3-5 werkdagen om door uw bank te worden ontvangen en sommige banken hebben mogelijk extra verwerkingstijd nodig. Uw volledige maandelijkse gebruik wordt gefactureerd via ons normale factureringsproces op of rond 3 oktober. We sturen een nieuwe melding wanneer uw correcte septemberfactuur beschikbaar is. Onze excuses voor het eventuele ongemak. U hoeft niets te doen, maar als u vragen hebt, kunt u contact opnemen met de klantenservice van AWS via: aws.amazon.com/support en een case openen door 'Case maken' te selecteren. Vervolgens kunt u 'Account' selecteren. en Billing Support, 'gevolgd door' Billing 'voor de service en' Charge Enquiry 'voor de categorie. "

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!