Witold Kepinski - 08 november 2019

Microsoft presenteert nieuw Azure CSP programma

Microsoft presenteert nieuw Azure CSP programma image

Microsoft heeft zijn Cloud Solution Provider (CSP) programma getweakt. Het bedrijf belooft meer groei voor de partners met een betere verkoopervaring en nieuwe tools voor een betere ROI. Dit meldt Devesh Satyavolu, Director, Revenue and Growth Programs bij Microsoft.

Hij meldt: "Digitale technologieën veranderen fundamenteel hoe organisaties waarde creëren. Onze klanten vertrouwen op vertrouwde partners met branchespecifieke vaardigheden en ervaringen om gespecialiseerde assistentie en services te bieden om deze digitale transformatie te versnellen en op hun beurt zakelijke en groeimogelijkheden voor onze partners te stimuleren. Volgens de laatste Forrester-studie hebben partners gedeeld dat het concentreren van investeringen op het bouwen van nieuwe managed services en IP-aanbiedingen met toegevoegde waarde hen heeft geholpen hogere brutomarges te behalen (tot 80 procent in drie jaar).

Microsoft streeft ernaar partners in staat te stellen te groeien en een vertrouwde adviseur voor onze klanten te worden door productinnovaties, betere tooling en toegang tot nieuwe zakelijke kansen. Volgens dit principe hebben we eerder onze plannen gedeeld om ons handelsplatform te evolueren om de klantaankoopervaring te stroomlijnen en uw invloed te vergroten bij het helpen van klanten op de weg van digitale transformatie.

Vandaag zijn we verheugd om de mogelijkheden en bronnen die voor u beschikbaar zijn te delen om de overgang naar nieuwe commerce-ervaring voor Azure te plannen in het Cloud Solution Provider (CSP) -programma. Met deze nieuwe ervaring kunt u uw bedrijf op twee fronten laten groeien:

  1. Meer klanten werven ondersteund door een verbeterde verkoopervaring
  2. Verhoog uw winstgevendheid door nieuwe mogelijkheden en tools

Hier zijn enkele van de belangrijkste voordelen die voor u beschikbaar zijn met deze lancering:

  • De nieuwe commerce-ervaring biedt u toegang tot één universele catalogus met alle nieuwste Azure-services tegen consistente prijzen voor alle kanalen. Hiermee kunt u uw dienstenportfolio uitbreiden met de nieuwste innovaties in Azure zodra deze beschikbaar komen. Trek nieuwe klanten aan en bied waarde door uw producten te presenteren op de Azure Marketplace en uw services te bundelen met andere partneroplossingen van de marketplace.
  • Word voortdurend erkend voor gedifferentieerde diensten met toegevoegde waarde via het partner verdiende kredietmodel . Partner verdiend krediet beloont u om u te richten op het stimuleren van klantensucces via diensten met toegevoegde waarde die duurzame winstgevendheid genereren.
  • Beheer al uw klanten op efficiënte wijze via verbeterde mogelijkheden, waaronder nieuwe tools zoals Azure Lighthouse en vereenvoudigde enkele prijslijst voor Azure met consistente prijzen wereldwijd. Voorspelbaarheid en transparantie met één factuur- en factuurdatumuitlijning voor al uw Azure- en marketplace-aankopen afgestemd op de factureringscyclus aan het einde van de maand.
  • Beheer en maximaliseer cloud-efficiëntie voor uw klanten met behulp van de nieuwe Azure Cost Management- mogelijkheden die u voorzien van een set tools om cloudkosten te bewaken, toe te wijzen en te optimaliseren met rijke analyses.
  • Doe zaken met Microsoft met een vereenvoudigd raamwerk voor overeenkomsten dat voor meer transparantie en betere bedrijfsresultaten zorgt. Dit kader omvatte twee nieuwe overeenkomsten: de Microsoft Partner Agreement en de Microsoft Customer Agreement.

Zoals we in de vorige blogpost al vermeldden, blijven het huidige Azure CSP-aanbod en -platform nog enkele maanden beschikbaar naast de nieuwe Azure-ervaring, waardoor u tijd hebt om de nieuwe Azure-functies in uw services op te nemen en uw klanten over te zetten naar de nieuwe ervaring."

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!