Wouter Hoeffnagel - 17 december 2019

Storing bij T-Mobile

T-Mobile kampt met een storing. De oorzaak is veroorzaakt door een softwarestoring. De provider werkt aan een oplossing.

Op Allestoringen.nl zijn de eerste meldingen van de storing rond 14:00 uur binnengekomen. Klanten geven aan geen 4G-bereik te hebben en daardoor niet te kunnen bellen en internetten.

T-Mobile erkent de problemen op Twitter. De storing is veroorzaakt door een softwarestoring. Het bedrijf zegt te werken aan een storing en meldt dat steeds meer klanten inmiddels weer kunnen bellen en internetten. Op het forum van T-Mobile worden klanten op de hoogte gehouden.

De oorzaak is bekend: er is sprake van een softwarestoring. "Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. 112 is bereikbaar en we zien gelukkig dat steeds meer klanten weer kunnen bellen en internetten. We blijven jullie op de hoogte houden op onze community:https://t.co/WScGriW7yG" zo meldt T-Mobile Webcare (@tmobile_webcare) December 16, 2019

De storing is op 17 december om 01.00 uur officieel verholpen.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!