Witold Kepinski - 09 januari 2020

IBM lanceert Advertising Accelerator met Watson

IBM lanceert Advertising Accelerator met Watson image

Op de 2020 Consumer Electronics Show (CES) heeft IBM de lancering aangekondigd van Advertising Accelerator met Watson, een first-to-market aanbod dat gebruik maakt van kunstmatige intelligentie (AI) om de optimale combinatie van creatieve elementen te voorspellen om een hoge betrokkenheid en conversie voor een bepaald publiek te stimuleren.

De voorspellende oplossing van IBM maakt gebruik van Watson om campagnes te maken die zijn ontworpen om consumenten te begrijpen en te betrekken en tegelijkertijd pijnpunten in de branche zoals targeting en personalisatie aanpakken.

IBM Advertising Accelerator met Watson maakt AI toegankelijker voor adverteerders, om sneller voorspellende modellen aan te sturen, creatieve prestaties, publieksontdekking en bruikbare inzichten te verbeteren. De nieuwe oplossing leert en voorspelt continu, waardoor adverteerders de samenstelling en voorkeuren van hun publiek beter kunnen begrijpen om toekomstige mediastrategieën te informeren, aldus IBM.

"Advertentietargeting stelt marketeers in staat om kernklanten te identificeren, die vaak overspoeld worden met berichten die mogelijk niet onmiddellijk tot actie leiden", zegt Jeremy Hlavacek , hoofd van de omzet, IBM Watson Advertising. "Advertising Accelerator met Watson is bedoeld om deze uitdaging frontaal aan te gaan en klanten met IBM Watson te bewapenen om hen te helpen hun doelgroep beter te betrekken en te begrijpen."

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!