Simpel.nl introduceert zakelijke abonnementen voor ZZP en MKB

03-02-2020 | door: Redactie

Simpel.nl introduceert zakelijke abonnementen voor ZZP en MKB

Telecomprovider Simpel.nl biedt nu sim-only-abonnementen aan de zakelijke markt aan. De zakelijke abonnementen zijn speciaal samengesteld voor ZZP’ers en MKB’ers.

De provider meldt zakelijke klanten te kunnen helpen met een receptionist op afstand. De unieke dienst is een welkomstcadeautje voor nieuwe zakelijke klanten. Klanten die het te druk hebben om hun telefoon op te nemen krijgen assistentie van een receptionist. Onbeantwoorde gesprekken worden doorverbonden naar de receptiedienst, waar iemand het gesprek beantwoordt en een boodschap noteert.

CEO Jasper de Rooij: “We zagen dat mobiele telefonie voor ZZP’ers en MKB’ers eenvoudiger en goedkoper kon. Voor ondernemers is het belangrijk dat abonnementen mee kunnen bewegen met hun veranderende behoeften. Daarom zijn onze zakelijke abonnementen gemakkelijk en gratis aan te passen. Ook is er gratis een plafond in te stellen. Dat zorgt voor meer controle over de kosten.”

Afronden per seconde en kB
Veel telecomaanbieders berekenen standaard een minimumduur van een minuut en ronden gesprekken naar boven op minuten af. Terwijl de meeste gesprekken veel korter zijn. Je betaalt dus voor tijd die je niet gebruikt hebt. Hetzelfde principe geldt voor internetgebruik. Dat vindt Simpel.nl niet eerlijk, dus rondt de provider gesprekken af per seconden en internetsessies per kB.

Een zakelijk sim-only-abonnement is bij Simpel.nl vanaf €8,47 per maand beschikbaar voor bellen, sms’en en internetten met 4G op het netwerk van T-mobile.

Simpel is een grote onafhankelijke sim-only aanbieder van Nederland. Sinds 2007 is Simpel actief op de Nederlandse telecommarkt.

Terug naar nieuws overzicht
Mobility