Witold Kepinski - 23 maart 2020

Aruba Networks belooft klanten en partners te helpen tijdens coronavirus crisis

Aruba Networks belooft klanten en partners te helpen tijdens coronavirus crisis image

Keerti Melkote, medeoprichter en president van Aruba, een bedrijf van Hewlett Packard Enterprise, zegt alles te doen om klanten en partners te helpen tijdens de coronavirus crisis.

Melkote meldt: "Allereerst wil ik u verzekeren dat Aruba over alle functies beschikt over een robuust Business Continuity Plan (BCP). Ons Technical Assistance Center (TAC) en R & D-medewerkers zijn volledig uitgerust om op afstand te werken om klanten te ondersteunen. We optimaliseren ook onze toeleveringsketen en versnellen verzendingen naar klanten aan de frontlinie.

We blijven vragen krijgen over hoe we tijdelijke ziekenhuislocaties veilig en snel kunnen verbinden, medewerkers thuis kunnen laten werken, virtuele callcenters kunnen opzetten en online leren voor studenten kunnen ondersteunen.

Tijdens een webcast op 24 maart zal ik deze en vele andere vragen behandelen over het onderhouden van werk en levensbehoeften in deze onzekere tijden. Aruba staat klaar om met u samen te werken aan uw unieke uitdagingen.

Zoals altijd blijven we ons inzetten voor onze medewerkers, klanten en partners en doen we er alles aan om de gevolgen van deze wereldwijde gezondheidscrisis op ons leven te verminderen, zowel professioneel als persoonlijk."

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!