Axians biedt zorg belangeloos Avaya implementatie en support diensten aan

Axians biedt zorg belangeloos Avaya implementatie en support diensten aan

24-03-2020 | door: Redactie

Axians biedt zorg belangeloos Avaya implementatie en support diensten aan

Axians specialisten bieden de zorg nu belangeloos Avaya implementatie- en supportdiensten vanwege het coronavirus. De specialisten van Axians willen graag meer doen. Ze bieden nu drie weken lang onbetaald hun implementatie- en technische supportdiensten aan als vangnet. Daarbij worden ze ondersteund door de drie maanden licenties die Avaya nu kosteloos ter beschikking stelt aan de gezondheidszorg.

"Juist nu kunnen we versneld een stap extra doen door onze OMNIA dienstverlening aan te bieden. OMNIA is de flexibele communicatie en contactcenter clouddienst van Axians op basis van bewezen Avaya technologie. Met OMNIA blijft je zorgverlening optimaal bereikbaar. Dankzij de unieke selfservice portal houd je organisatie grip op bereikbaarheid en onderlinge samenwerking. OMNIA beweegt met jouw medewerkers mee in deze uitzonderlijke situatie, wij nemen het technisch beheer uit handen. Zo kan jouw team zichzelf blijven richten op dat wat er nu écht toe doet, het optimaal ondersteunen van de zorgprofessionals. Met OMNIA bieden we de mogelijkheid om Avaya IX-Meetings versneld in te zetten. Vanuit de publieke cloud werken we met Avaya Spaces. Vanuit die cloudomgeving konden we de afgelopen periode veelal in twee tot drie dagen al een werkende oplossing realiseren” aldus Stefan Collet, Innovatie Manager bij Axians.

Collet vervolgt: “Axians maakt het voor zorgorganisaties kosteloos mogelijk om binnen drie dagen callcenter of contactcenters naar de medewerkers thuis te brengen, onderlinge samenwerking met audio en visueel contact effectief in te richten en het contact tussen bewoners, cliënten, patiënten en hun omgeving te waarborgen.”

Hulp

Op basis van gebruikersprofielen krijgen medewerkers de tools om hun bereikbaarheid te managen. Zonder zorgen over technisch beheer aan de achterkant. Als ze bijvoorbeeld niet in de gelegenheid zijn om telefoontjes zelf aan te nemen, schakelen ze die door naar een telefooncentrale, een collega, hun smartphone of voicemail. Daarnaast is het mogelijk om op korte termijn callcenter functionaliteit ter beschikking te stellen, ook voor zorgmedewerkers die op dit moment thuiswerken of vanuit een andere locatie. Voor callcenters zijn meerdere oplossingen mogelijk zoals Avaya OneX Agent, Avaya Agent voor Desktop, Avaya Remote Worker SBC – met vaste toestellen voor thuisgebruik – en Scantalk Smart Agent.

Implementatie, technisch support en licenties kosteloos aangeboden door Avaya en Axians

Vanuit Avaya worden de benodigde licenties tijdelijk gratis ter beschikking gesteld aan de gezondheidszorg. Daarbij biedt Axians de implementatie- en technische supportdiensten kosteloos aan. Spraak, video en conferencing worden gratis aangeboden tot 200 deelnemers op basis van Avaya Spaces en IX Workplace. Veelgebruikte contactcenter licenties zijn voor 90 dagen gratis te gebruiken en tevens biedt Avaya tijdelijk grote kortingen op middelen die het werk wat makkelijker maken zoals headsets, speakers, camera’s en IP-telefoons.

Zorginstellingen die gebruik willen maken van dit gratis aanbod kunnen een online formulier in invullen via deze link. Daarna neemt Axians contact met op.

Terug naar nieuws overzicht