Wouter Hoeffnagel - 25 maart 2020

Tata Consultancy Services neemt Zendesk op in portfolio

Tata Consultancy Services neemt Zendesk op in portfolio image

Zendesk gaat een strategische samenwerking aan met Tata Consultancy Services (TCS) om CRM-oplossingen te bieden voor grote organisaties. Het partnership combineert de software-oplossingen van Zendesk voor support, sales en engagement.

Experience management services bedrijf Walker voorspelt dat in 2020 de klantervaring belangrijker wordt in het onderscheidend vermogen van een merk dan de prijs en kwaliteit van het product. Met behulp van de software van Zendesk voor support, sales en engagement en ondersteuning van TCS kunnen klanten kunnen klanten hierop inspelen. Klanten krijgen hierbij onder meer toegang tot de kennis van TCS verschillende sectoren, waaronder financiële dienstverlening, productie en retail.

Klanten beter ondersteunen

“We zijn verheugd om samen te werken met TCS om bedrijven beter in hun behoeften te ondersteunen”, zegt Ricardo Moreno, Vice President Worldwide Partners bij Zendesk. “Met de combinatie van de lange geschiedenis van TCS in het leveren van IT-diensten, consulting en bedrijfsoplossingen aan ‘s werelds grootste bedrijven in transformatie, en onze service-first CRM-oplossingen, zien we ernaar uit om bedrijven te helpen een transparante, responsieve en krachtige customer experience te bieden.”

Akhilesh Tiwari, Global Head, Enterprise Application Services bij TCS: "Onze samenwerking met Zendesk brengt het beste van beide organisaties samen om bedrijven te helpen hun digitale transformatie te versnellen."

Support Suite, Sales Suite en Sunshine

Het nieuws over de samenwerking met TCS komt na de recente aankondigingen van Zendesk over Support Suite, Sales Suite en Sunshine. Deze service-first CRM-oplossingen stellen service en sales teams in staat om direct contact te maken met hun klanten en natuurlijke gesprekken te voeren via alle touch points.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!