Wouter Hoeffnagel - 29 maart 2020

Dean One introduceert alles-in-een oplossing voor zakelijke telefonie

Dean One introduceert met Horizon een alles-in-een oplossing voor zakelijke telefonie. Hiermee kunnen partners van Dean One met één eenvoudige propositie alle communicatiebehoeftes binnen een organisatie invullen tegen een scherpe prijs.

Horizon is de opvolger van Dean OnePro en Compleet waarbij het aantal functionaliteiten van de telefooncentrale in de cloud flink is uitgebreid. Partners van Dean One kunnen zo met het gemak van één licentie en de bewezen techniek van BroadSoft nog beter inspelen op de uiteenlopende communicatiebehoeftes bij bedrijven en type gebruikers.

Verschillende behoeftes

Pieter Verbrugghe (foto), Marketing en Sales Directeur bij Dean One: “De uitdaging bij het vinden van het juiste aanbod is meestal niet zozeer het aantal medewerkers van een organisatie, maar de verschillende behoeftes van deze medewerkers. Iemand die op kantoor werkt communiceert namelijk anders dan iemand die altijd onderweg is. Horizon is de oplossing die al deze individuele behoeftes in een keer invult.”

Dean One vereenvoudigt daarbij het beheren en configureren van een telefooncentrale. Met de nieuwe beheeromgeving kunnen klanten instellen hoe en wanneer ze bereikbaar zijn. Hier bepalen zij hoe alles geconfigureerd wordt en welke instellingen zijn toegestaan. Zo is er onder andere de mogelijkheid om keuzemenu’s en tijdschema’s in te stellen, wachtrijen te beheren en belgroepen aan te maken.

Vast bedrag per maand

Partners van Dean One kunnen met Horizon een volledige propositie voor een vast bedrag per maand aanbieden. Daarbij kan de klant ook kiezen voor onbeperkt bellen naar nummers in Nederland of de EU en Hardware Service Plus. Met Hardware Service Plus gebruiken klanten de nieuwste toestellen en andere hardware van leveranciers als Yealink, Poly en Gigaset voor een vast bedrag per maand.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!