Microsoft en Coca-Cola sluiten meerjarige overeenkomst

Microsoft en Coca-Cola sluiten meerjarige overeenkomst

28-04-2020 | door: Witold Kepinski

Microsoft en Coca-Cola sluiten meerjarige overeenkomst

The Coca-Cola Company kondigt een vijfjarige overeenkomst aan met Microsoft  om haar bedrijfsvoering te standaardiseren op de cloud van Microsoft. Met deze overeenkomst zullen de bedrijven gebruik maken van de mogelijkheden van Microsoft Azure, Dynamics 365 en Microsoft 365.

Deze oplossingen helpen The Coca-Cola Company om nieuwe inzichten te verkrijgen uit gegevens in de hele onderneming, waardoor een 360-graden zicht op het bedrijf mogelijk wordt en verbeterde klant- en werknemerservaringen zo melden de twee bedrijven.

"Bij The Coca-Cola Company zijn innovatie en groei de belangrijkste pijlers van ons bedrijf", zegt Barry Simpson , senior vice-president en chief information and integrated services officer van The Coca-Cola Company. "Deze samenwerking met Microsoft stelt ons in staat om onze werknemerservaring echt te veranderen door voorheen ongelijksoortige en gefragmenteerde systemen te vervangen. Met deze platforms kunnen we relevante, persoonlijke ervaringen leveren terwijl we onze organisatie netwerken."

Voortbouwend op het doel om werknemers een netwerkmanier te bieden om toegang te krijgen tot informatie en ondersteuning, is het bedrijf verder gegaan dan een chatinterface en heeft het een uitgebreide app-gebaseerde ervaring ontwikkeld die beschikbaar is op mobiele apparaten van werknemers. The Coca-Cola Company implementeert ook Dynamics 365 Customer Service, het Power Platform en Microsoft Teams voor al haar werknemers, waarbij de productiviteit wordt geüpdatet met de verbeterde beveiliging die over Azure- en Microsoft 365-cloudservices loopt.

Dynamics 365

Eenmaal geïmplementeerd, zullen nieuwe Dynamics 365 AI-gestuurde inzichten en realtime dashboards callcentermanagers in staat stellen prestatiestatistieken te monitoren voor algemene scores voor medewerkertevredenheid en te profiteren van realtime inzichten in welke gespreksonderwerpen de scores stimuleren. Deze investeringen zullen The Coca-Cola Company ook in staat stellen toegang te krijgen tot de nieuwste innovaties in het Dynamics 365-portfolio van applicaties en uitbreidingsmogelijkheden die een echt 360-graden klant- en bedrijfsbeeld bieden, processen verenigen en toekomstgerichte intelligentie bieden, waardoor werknemers proactief kunnen werken stuur beslissingen en actie.

The Coca-Cola Company rolt ook Microsoft 365 en Microsoft Teams wereldwijd uit, waardoor werknemers over één hub beschikken om verbinding te maken en samen te werken via chat, bellen, vergaderingen en documenten. Als gevolg van de COVID-19-pandemie maakt The Coca-Cola Company gebruik van de samenwerkingstechnologieën van Microsoft om de toegenomen vraag van een grotendeels extern personeelsbestand te ondersteunen. Deze technologieën stellen The Coca-Cola Company in staat om vele interne bijeenkomsten op wereldwijde, regionale en lokale schaal te organiseren.

Terug naar nieuws overzicht
Software