Redactie - 05 mei 2020

Mariena de Jager benoemd tot Customer Success Manager bij 2at

Mariena de Jager benoemd tot Customer Success Manager bij 2at image

2at heeft Mariena de Jager (48) aangesteld als Customer Success Manager. 2at is expert in businessprocesoptimalisatie, het implementeren van oplossingen met behulp van Microsoft technologie en het realiseren en beheren van (complexere) integraties met andere systemen. Met De Jager heeft 2at een ervaren commercieel professional op het snijvlak van bedrijfsprocessen en IT in huis gehaald. Zij gaat zich vooral richten op het uitbreiden van het klantenbestand in het hoger onderwijs.

Mariena de Jager heeft meer dan 20 jaar ervaring in verschillende commerciële functies bij gerenommeerde IT-bedrijven, waaronder Oracle en Software AG. Zij heeft daarbij veel kennis opgebouwd over complexe ERP- en CRM-implementaties. Vanuit die klantgerichte rol is De Jager tevens nauw betrokken geweest bij innovatieve projecten, zoals digitale transformatie. “Het is daarbij altijd mijn uitgangspunt geweest om goed te luisteren naar de klant en zijn problemen helder in kaart te brengen. Alleen dan ben je namelijk in staat IT-oplossingen aan te reiken die complexe processen eenvoudiger en beter maken. Ik ben blij en trots dat ik mijn ervaring als Customer Success Manager nu binnen het team van 2at kan delen en een bijdrage kan leveren aan de groei van dit bedrijf”, aldus Mariena de Jager.

Innovatie in het hoger onderwijs
Het vergroten van de footprint van 2at in het hoger onderwijs is een van de doelstellingen van De Jager. “Het Microsoft Dynamics 365 platform biedt talloze oplossingen waarmee wij efficiëntie en innovatie in het hoger onderwijs inhoud kunnen geven. Omdat ik tijdens de coronacrisis startte, viel ik hierbij gelijk met mijn neus in de boter: remote teaching en online learning zijn belangrijker dan ooit. Daar draag ik graag mijn steentje aan bij met de juiste oplossingen. Ik kijk ernaar uit om met deze oplossingen de onderwijslogistiek te optimaliseren en zo complexe processen te vereenvoudigen.”

Relatiebeheer professionaliseren
Bas van Atteveldt, directeur bij 2at: “Binnen 2at groeien we op dit moment erg hard. Daarom zijn we verheugd dat Mariena als Customer Success Manager ons team komt versterken. Met haar sales-ervaring op het gebied van CRM en ERP kunnen wij ons relatiebeheer verder uitbouwen en professionaliseren.”

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!