Witold Kepinski - 31 mei 2020

KPN kiest voor Continuum Global Solutions

KPN kiest voor Continuum Global Solutions image

KPN en Continuum Global Solutions hebben onlangs de bestaande strategische samenwerkingsovereenkomst voor inbound customer experience werkzaamheden verlengd en outbound customer care & sales activiteiten toegevoegd aan de bij Continuum uitgevoerde dienstverlening.

De afgelopen periode hebben beide partners aanzienlijk geïnvesteerd in het huidige samenwerkingsmodel met als gezamenlijk doel de overall klanttevredenheid van eindgebruikers naar een hoger niveau te brengen, waarde toe te voegen en de end-to-end kosten te verlagen. De meerjarige verbintenis en uitbreiding van het portfolio waarbij beide organisaties met elkaar samenwerken is daar een mooi resultaat van. Door de combinatie van inbound en outbound dienstverlening bij één partner verhoogd KPN haar flexibiliteit aanzienlijk en heeft Continuum een uitgebreider werkpakket beschikbaar voor de eigen medewerkers aldus Peter Brouwer, Senior Director Continuum.

“We zijn ontzettend trots op het feit dat KPN het volste vertrouwen heeft in onze organisatie en de ingeslagen weg, waarbij we als Continuum 100% focus hebben op customer experience management. Ons operationele team laat elke dag zien dat we het maximale resultaat willen behalen voor KPN. Deze uitbreiding en verlenging is met name een blijk van waardering voor hun continue inzet en performance”, aldus Brouwer.

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!