Wouter Hoeffnagel - 17 juni 2020

Nuance maakt Dragon Professional Anywhere beschikbaar in Nederlands

Nuance maakt Dragon Professional Anywhere beschikbaar in Nederlands image

De Dragon Professional Anywhere spraakoplossing van Nuance Communications is voortaan ook in het Nederlands beschikbaar. Met deze oplossing kunnen bedrijven documentatie sneller en efficiënter opstellen. Met de spraaklossing wil Nuance hen helpen kosten te besparen, de productiviteit van werknemers hoog te houden en de algehele productiviteit van hun bedrijf te verbeteren.

De spraakoplossingen uit de Dragon-lijn zijn schaalbaar en kunnen centraal beheerd worden. Nuance richt zich met de oplossingen op onder meer thuiswerkers en gebruikers die veel onderweg zijn. Om privacy van data te waarborgen, kunnen de nieuwe Dragon oplossingen on-premises gehost worden, of via één van de Europese door Nuance geautoriseerde hosting partners die gebruikmaken van 256-bit encryptie. Patches en updates worden vanaf een gecentraliseerde server uitgerold, dus gebruikers hebben automatisch de beschikking over de meest actuele versie. Het Nuance Management Centre dat gebruikt kan worden om gebruikers, profielen en licenties te beheren, is standaard onderdeel van de on-premises abonnementen.

Branchespecifieke terminologie

Dragon Professional Anywhere stelt bedrijven in staat om branchespecifieke terminologie toe te voegen. Andere extra opties zijn onder meer aanpasbare stemcommando’s, auto-tekst en correcties op basis van spraak. Dragon Professional Anywhere is de nieuwste aanvulling op het bestaande Dragon portfolio van Nuance met oplossingen voor de juridische- en onderwijssector, het mkb, non-profit organisaties, financiële dienstverleners en de gezondheidszorg.

Dragon Professional Anywhere is beschikbaar in het Nederlands, Engels, Frans, Duits en Zweeds. Partner hosting is mogelijk in diverse datacenters verspreid over de EU.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!