Redactie - 29 juni 2020

Salesforce Anywhere functies zijn gericht op een betere productiviteit

Salesforce, speler op het gebied van CRM, Salesforce Anywhere geïntroduceerd: het brengt volgens Salesformce nieuwe technologieën en platformservices samen om organisaties te helpen bij het bereiken van nieuwe productiviteitsniveaus en het succes van hun klanten voor deze nieuwe norm.

"De COVID-19-crisis heeft ons geleerd dat bedrijven in staat moeten zijn om te verkopen, bedienen, handelen en samenwerken vanaf elke plek, en dat zal niet veranderen in een post-pandemische wereld," zei Bret Taylor, president en COO van Salesforce. "Met Salesforce Anywhere stellen we klanten van elke omvang, locatie en industrie in staat om digitaal te transformeren met vertrouwen in deze volledig gedigitaliseerde wereld.''

Met Salesforce Anywhere kunnen organisaties:

Sales, service en commerce vanaf waar dan ook – aangedreven door Salesforce Customer 360 en het bevat nieuwe industriespecifieke technologie van Vlocity;

Vanaf elke plek samenwerken – met de nieuwe Salesforce Anywhere-app, met chat, waarschuwingen, opmerkingen en video direct geïntegreerd in de Salesforce-omgeving;

Overal werken – met een nieuwe serviceoplossing en een nieuw datamodel voor werknemers om organisaties in staat te stellen snel en veilig apps en diensten voor werknemers te bouwen, te beheren en te schalen;

Overal bij hun gegevens – met MuleSoft om alle gegevensbronnen en Tableau te integreren om die gegevens te zien en te begrijpen - het ontgrendelen van inzichten om snel betere beslissingen te nemen; en

Leren vanaf elke plek – met nieuwe Einstein-aanbevelingen voor Trailhead en nieuwe leerstof die iedereen in staat stelt om de digitale transformatie van zijn bedrijf te stimuleren.

Sales, service en commerce vanaf waar dan ook met Customer 360

Salesforce Customer 360 is van de grond af aan opgebouwd voor een volledig gedigitaliseerde wereld. Het benut de kracht van de cloud, social, mobiel en AI om iedere klant één bron van waarheid te bieden op het gebied van sales, service, marketing, commercie en nog veel meer. Ongeacht de locatie of het apparaat, kunnen teams intelligente, gepersonaliseerde ervaringen opbouwen én leveren die een blijvende, vertrouwde relatie creëren. Voortdurende innovatie binnen Customer 360, zoals de nieuwe Service Cloud Voice en Einstein Call Coaching, zorgt voor een groeiende set aan mogelijkheden om de klant overal succesvol te laten zijn. Daarnaast heeft Salesforce onlangs zijn industry expertise uitgebreid met technologie van Vlocity, waardoor bedrijven gebruik kunnen maken van nieuwe branchespecifieke apps, datamodellen, API's en workflows om elke klantervaring voor deze nieuwe norm goed in beeld te brengen.

Werk vanaf waar dan ook samen: Chat, meldingen, opmerkingen en video zijn direct in Salesforce ingebouwd
Het succes van het team in een volledig digitale wereld vraagt om een veel grotere focus op samenwerking. Met de nieuwe Salesforce Anywhere-app - die in juli beschikbaar is in publieke bèta via de desktop en een native iOS-app - worden chats, meldingen, opmerkingen en zelfs videoconferenties realtime, rechtstreeks ingebouwd in de Salesforce-ervaring en beschikbaar in de context van de normale CRM-workflow van een gebruiker. In plaats van uit te wijken naar externe apps, tools of vensters om met je teamgenoten in contact te komen, kan de samenwerking overal binnen een Salesforce-bestand plaatsvinden.

Met Salesforce Anywhere kunnen teams:
Op de hoogte blijven vanaf elke plek: Gebruikers kunnen zich abonneren op realtime meldingen voor wijzigingen en updates binnen Salesforce - of het nu gaat om accounts, bestanden, mogelijkheden of domeinen - en deze meldingen bekijken op hun mobiel en desktop. Als een deal doorgaat naar een nieuw stadium, een servicecase wordt veranderd of geëscaleerd, of een domein dat van belang is wordt bijgewerkt, kan het hele team direct op de hoogte worden gebracht.
Samenwerken in context: Teams kunnen chatten, via instant messaging of video, terwijl ze samen naar dezelfde pagina binnen Salesforce kijken. Salesforce biedt een nieuwe ingebouwde realtime chat- en videobeleving die wordt aangedreven door Amazon Chime. Daarnaast wordt Zoom aangeboden als een out-of-the-box integratie, zodat organisaties gebruik kunnen maken van hun videoconferentie naar keuze. Het delen van schermen is niet langer nodig omdat gebruikers altijd kunnen zien welke teamgenoten op dezelfde Salesforce-pagina werken en zelfs teamgenoten kunnen volgen naar andere delen van Salesforce, zodat teams direct kunnen overgaan van het bespreken van de ene verkoopkans naar de andere en echt naast elkaar kunnen werken.
Actie ondernemen op het juiste moment: Gebruik in-line commentaar om feedback toe te voegen aan elk deel van een bestand dat besproken moet worden, en krijg gepersonaliseerde voorgestelde acties aangedreven door Einstein om de dingen die je belangrijk vindt snel te updaten.
In combinatie met Quip-documenten en -werkomgevingen kan alle samenwerking binnen het team nu direct binnen Salesforce plaatsvinden. Aangezien het is gebouwd op het Salesforce-platform, zijn deze functies op maat te maken en worden ze geregeld door Salesforce-goedkeuringen - zodat de klantgegevens veilig zijn en alleen degenen die toegang hebben tot specifieke gegevens deze kunnen zien.

Werk vanaf elke plek: Bouw, beheer en schaal medewerkers snel en veilig
Doordat het personeel steeds meer op afstand werkt, ontstaat er een enorme druk op de IT-helpdesk, met een complexere werkdruk en steeds meer serviceverzoeken die binnenstromen. Om de IT-ondersteuning te beheren en schalen, en het personeelsbestand productief te houden, kondigde Salesforce een partnerschap aan met Tanium, een leider op het gebied van uniform beheer en beveiliging van eindpunten, om een serviceoplossing voor werknemers te ontwikkelen voor het nieuwe, geheel digitale werk, waar dan ook ter wereld. De oplossing geeft IT-teams volledige controle over alle apparaten en diensten van de medewerkers in hun netwerk, zodat ze de moderne ervaring kunnen leveren die medewerkers nodig hebben om overal succesvol te zijn. De serviceoplossing van Salesforce voor medewerkers zal zorgen voor:
Consistente, moeiteloze ondersteuning voor elk apparaat en kanaal, inclusief AI-bots en mobiele zelfbedieningssites;
Geïntegreerde helpdesk, asset management en workflows die IT helpt om incidenten snel te automatiseren en veilig op te lossen; en
Volledig inzicht in iedere werknemer in combinatie met AI-aangedreven productiviteitstools om proactieve oplossingen te stimuleren.
Het bieden van een geweldige werkervaring van waar dan ook, vereist dat organisaties volledig nieuwe apps en diensten leveren om een gedistribueerd personeelsbestand in staat te stellen. Salesforce introduceert het Employee Data Model - een nieuwe set standaardobjecten en domeinen om de ontwikkeling van werknemersapplicaties te versnellen. Salesforce heeft onlangs het Employee Data Model gebruikt om Work.com te creëren. Het is ontworpen volgens de Common Information Model (CIM)-normen om de integratie en samenwerking met de kernsystemen voor personeelsgegevens, zoals HRIS (Human Resource Information Systems) of HCM (Human Capital Management) systemen, te vereenvoudigen.

Overal bij je gegevens: Inzichten van elke bron om betere beslissingen te nemen
Met MuleSoft en Tableau kunnen organisaties inzichten uit hun data benutten, begrijpen en er naar handelen, waar die zich ook bevinden. Klanten kunnen gebruik maken van MuleSoft om gemakkelijk toegang te krijgen tot data van elke bron. Dit gebeurt met behulp van API-gestuurde connectiviteit, waardoor de data die beschikbaar is voor analyse sterk wordt uitgebreid. Organisaties kunnen dan met Tableau waardevolle inzichten visualiseren en identificeren op basis van de meest actuele en betrouwbare gegevens - om snel en met vertrouwen zakelijke beslissingen te nemen, waar dan ook ter wereld. Het nieuwe COVID-19 Data Platform maakt bijvoorbeeld gebruik van de kracht van MuleSoft en Tableau om betrouwbare COVID-19 data te verzamelen, te verenigen en te leveren die gevisualiseerd kunnen worden om veilige strategieën om weer terug te keren naar het werk te begeleiden.

Leren vanaf elke plek: Trailhead levert nieuwe inhoud en AI-aangedreven leeraanbevelingen
De digitale transformatie dwingt ons, meer dan ooit, om te blijven leren en ons bij te scholen. Naarmate organisaties nieuwe apps, diensten en workflows introduceren in deze nieuwe omgeving, moeten hun huidige en toekomstige medewerkers nieuwe vaardigheden aanleren. Trailhead, het gratis online leerplatform van Salesforce, stelt iedereen in staat om vaardigheden te leren die nodig zijn voor de toekomst van het werk.

De nieuwe Einstein Recommendations voor Trailhead maakt gebruik van Salesforce's toonaangevende AI om een gepersonaliseerde, intelligente leerervaring te bieden die is afgestemd op de carrièredoelen van elk individu. De aanbevelingen in Netflix-stijl verschijnen op de Trailhead-homepage van een cursist en na het voltooien van een badge - zowel op de desktop als op de Trailhead GO mobiele app. Naarmate Einstein meer leert over elk individu op basis van hun recente activiteiten en het gedrag van vergelijkbare cursisten, worden de aanbevelingen slimmer en meer op maat gemaakt.

Met wekelijkse contentreleases levert Trailhead ook nieuwe middelen om bedrijven en geïnteresseerden te helpen navigeren door de toekomst van het werk, waaronder hoe je snel digitaal kan gaan , een virtuele bedrijfsstrategie kan ontwikkelen en hoe je veilig kan heropenen met Work.com. Daarnaast bieden de nieuwe Customer 360 Guides betrouwbare handleidingen en best practices om bedrijven te helpen begrijpen hoe ze een Customer 360 Guides voor hun bedrijf kunnen bereiken - gebaseerd op het succes van anderen. En ten slotte, met de nieuwe Trail Together: Skill Building live-stream serie op Trailhead LIVE, kunnen experts leerlingen nu met real-time interactie begeleiden bij de stappen van het verdienen van een badge - het beantwoorden van vragen en het geven van begeleiding.

Beschikbaarheid
De Salesforce Anywhere-app zal naar verwachting in juli in bèta beschikbaar zijn bij klanten wereldwijd. Het product zal naar verwachting in het vierde kwartaal van 2020 algemeen beschikbaar zijn.
De serviceoplossing voor werknemers, gebouwd in een partnerschap tussen Salesforce en Tanium, zal naar verwachting in november 2020 in bèta beschikbaar zijn.
Het Employee Data Model is vanaf vandaag algemeen beschikbaar en opgenomen in het Workplace Command Center.
Einstein Recommendations voor Trailhead is momenteel algemeen beschikbaar in het Engels, Japans, Spaans, Portugees, Frans en Duits.
Einstein Call Coaching zal naar verwachting in het derde kwartaal van 2020 algemeen beschikbaar zijn.
Service Cloud Voice zal naar verwachting in het derde kwartaal van 2020 algemeen beschikbaar zijn.

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!