Witold Kepinski - 16 juli 2020

Mitel en 3Fiftynine breiden partnership uit

Mitel en 3Fiftynine breiden partnership uit image

Mitel, aanbieder van zakelijke communicatie toepassingen, en 3Fiftynine hebben hun partnership versterkt. Naast MSA-partner (Mitel Solutions Alliance), mag 3Fiftynine zich nu ook Strategisch Mitel Contact Center partner noemen. Deze uitbreiding van de samenwerking geeft 3Fiftynine de mogelijkheid haar klanten het volledige Mitel-portfolio aan te bieden, waarbij zij zich voornamelijk gaan focussen op de High-end Contact Center markt in de Benelux.

Alain Huys, Regional Sales Director Benelux “Wij zijn altijd op zoek naar partners die klanten kunnen helpen optimaal resultaat en rendement te halen uit onze applicaties en diensten. Mitel en 3Fiftynine werken al langere tijd samen en wij zien dat zij met hun applicaties echte toegevoegde waarde bieden aan onze partners en klanten. Deze officiële bekrachtiging als Contact Center partner is voor ons dan ook een logische volgende stap. Een bevestiging van de continuïteit en kwaliteit van onze samenwerking”. Mitel is al ruim vertegenwoordigd in de zorg, de lokale en centrale overheid. Met 3Fiftynine vult Mitel het huidige partnerlandschap aan en verbreed daarmee haar vertegenwoordiging in de markt. 3Fiftynine heeft een ruime ervaring in de facilitaire en financiële verticals en is daarmee de ideale aanvulling.

Randy Drielinger, CEO van 3Fiftynine vult aan: “We ontwikkelen oplossingen die naadloos integreren met de MiContact Center Business applicatie. Als officiële Mitel MSA-partner hebben wij toegang tot de Mitel-ontwikkeltools die nodig zijn om hoogwaardige, geïntegreerde oplossingen te leveren. Onze uitgebreide kennis van customer experience technologie vormt ook de basis voor maatwerk, denk hierbij aan API integraties met third-party oplossingen (CRM, Social en ticketing), specifieke routeringen en rapportages. 

MiContact Center Business is een enterprise- en omni-channel customer experience oplossing voor organisaties waar de klant centraal staat. Het is intuïtief, eenvoudig te beheren, flexibel en eenvoudig aan te passen aan specifieke wensen van de klant. Met o.a. ingebouwde Workflow Designer, Speech IVR, AI-powered Chatbots en Agent Assist, Interaction Recording, Quality Management, Workforce Management, historische rapportage en real-time dashboards, is MiContact Center Business dé complete oplossing voor ieder toonaangevend customer experience center. 

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!