AWS Contact Lens for Amazon Connect is beschikbaar

28-07-2020 | door: Witold Kepinski

AWS Contact Lens for Amazon Connect is beschikbaar

Amazon Web Services (AWS) kondigt de algemene beschikbaarheid aan van Contact Lens, een reeks mogelijkheden voor Amazon Connect mogelijk gemaakt door machine learning, die contactcenters de mogelijkheid biedt om het sentiment, trends en compliance van klantgesprekken te begrijpen om hun ervaring te verbeteren en cruciale feedback te identificeren.

Amazon Connect is een volledig beheerde cloudcontactcenterservice die bedrijven van elke omvang helpt klantenservice te leveren - op basis van dezelfde technologie die de bekroonde klantenservice van Amazon aandrijft. Klanten zijn John Hancock, Capital One, Intuit, GE Appliances, Square, Fujitsu, Mutual of Omaha, en Dow Jones.

Met Contact Lens kunnen managers van contactcenters opkomende thema's en trends uit gesprekken met klanten ontdekken, snel zoeken in de volledige tekst van gespreksafschriften om problemen met klanten op te lossen en de prestaties van contactcentermedewerkers verbeteren met oproepanalyse - allemaal vanuit de Amazon Connect console aan. Contact Lens komt eind 2020 en biedt supervisors ook de mogelijkheid om tijdens lopende gesprekken te worden gewaarschuwd voor problemen, waardoor ze eerder kunnen ingrijpen wanneer een klant een slechte ervaring heeft. Contact Lens vereist geen technische expertise.

Terug naar nieuws overzicht
Cloud