Redactie - 12 augustus 2020

JEE-O kiest Linku als partner voor digitale strategie

Het Nederlandse sanitairmerk JEE-O kiest Linku voor het uitbouwen van de digitale marketingstrategie. De samenwerking omvat naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling en conversie-optimalisatie.

JEE-O heeft als filosofie: levensgenieters elke dag een ongekende belevenis geven met ruimte en rust voor lichaam en geest. De sanitairspecialist staat aan de vooravond van een digitale transitie.

Het Nijmeegse Linku is hierbij samenwerkingspartner. Als strategisch, technisch en creatief digitaal bureau ontwikkelen ze technische digitale oplossingen voor bedrijven. Dit zijn webapplicaties, websites en apps die verbonden zijn aan hun branding-, design- en marketingexpertise. Door deze expertises samen te voegen, wordt een technisch vraagstuk opgeleverd tot een digitaal product dat eenvoudig in gebruik is voor zowel de opdrachtgever als de doelgroep.

'Partners blijven verrassen'

“Twee belangrijke pijlers voor JEE-O zijn verdere uitbouw van onze marktpositie en het continu blijven verrassen van onze partners”, zegt Lammert Moerman (rechts op de foto), ontwerper en oprichter van JEE-O. “Om klantwensen duidelijker in beeld te brengen voor onze retailers willen we onze website op het niveau krijgen waarvan ik een glimlach krijg. Met Linku aan onze zijde maken we dit doel haalbaar voor JEE-O. In oktober presenteren we onze nieuwe website.”

Geert Rutten (links op de foto), directeur bij Linku, is enthousiast over de samenwerking: “Het is prachtig om voor merken te werken met internationale allure, zoals JEE-O. Daarnaast is Nijmegen onze gedeelde oorsprong die de samenwerking extra bijzonder maakt. Met ons team van vakspecialisten op het gebied van development, branding, design en marketing zijn we een verlengstuk van JEE-O. De samenwerking is voortvarend van start gegaan en we zijn vol energie de nieuwe koers aan het uitbouwen.”

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!